Drama Sweet Dreams Episod 20

Drama Sweet Dreams Episod 20 | Drama Sweet Dreams adaptasi daripada Novel karya Acik Lana akan disiarkan pada Ogos ini di Slot Megadrama Astro dimana akan bersiaran pada setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10.00 malam selama 28 episod. Drama yang diarahkan oleh Micheal Ang akan menampilkan pelakon seperti Ben Amir, Mira Filzah, Sean Lee dan ramai lagi. 
PELAKON SWEET DREAMS
Mira Filzah, Ben Amir, Sean Lee, Nina Juren, Yuna Rahim, Roy Azman, Yusuf Bahrin, Nazs Sally, PU Azman dan Didi Astillah


TONTON SWEET DREAMS EPISOD 20



Link:

SINOPSIS SWEET DREAMS
Drama ini mengisahkan tentang Putri (Mira Filzah) berumur 26 tahun dan agak clumsy. Selalu saja dapat kemalangan kerana sifatnya yang sangat kelam-kabut. Disebabkan itu, dia menjadi bahan ejekkan di tempat kerja dan menyebabkan dia terasa rendah diri. Bernasib malang atau dia memang mempunyai masalah koordinasi fizikal tidak semimbang. 



Nama Qash Adam (Ben Amir) amat terkenal dalam dunia seni lukis. Tetapi tiada siapa pun tahu bagaimana rupanya. Dia lebih suka menyendiri kerana kisah lalu yang perit. Ia nya bermula dengan kebolehannya untuk 'melihat masa depan'. Dihina, difitnah dan dicaci kerana dikatakan mempunyai kuasa magis membuatkan dia menolak sebarang bentuk hubungan dengan manusia. Dia tertekan, ini kelebihan atau satu sumpahan baginya. Mimpi yang datang bukan biasa-biasa. Ia datang dengan segunung tanggungjawab yang terlalu besar. 



Kehadiran Putri dalam mimpinya menjadi tanda-tanya pada Qash. Putri hairan kerana telah beberapa kali Qash menyelamatkannya. Superhero? Spiderman? Siapakah Qash sebenarnya? Jalan hidup mereka seakan-akan bertaut. Saling memerlukan. Apakah yang akan terjadi bila mereka bersama?

Banyak peristiwa lucu, pertelingkahan dan salah faham berlaku apabila si malang bertemu dengan si adiwira. Rahsia demi rahsia terbongkar. Namun sebanyak mana pun perbezaan antara Putri dan Qash, ada perasaan halus mengikat hati mereka berdua. Berkahwin kemudian bercinta. Tapi di pengakhirannya bagaimana?
Drama Sweet Dreams Episod 20 Drama Sweet Dreams Episod 20 Reviewed by Bawang on Thursday, September 05, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.