Telefilem Pemuja Rahsia (Slot Cerekarama)

Tonton Telefilem Pemuja Rahsia | Jangan ketinggalan menyaksikan Telefilem Pemuja Rahsia yang akan bersiaran pada 28 Mac 2020 jam 10 malam di Slot Cerekarama TV3. Telefilem Pemuja Rahsia dibintangi oleh Hun Haqeem, Intan Najuwa, Rita Rudaini, Haliza Misbun dan ramai lagi.


TELEFILEM PEMUJA RAHSIA
Berikut dikongsikan maklumat mengenai telefilem ini. 

Waktu Siaran
Bersiaran pada Sabtu, 28 Mac 2020 jam 10 malam di Slot Cerekarama TV3. 


Tonton Telefilem Pemuja Rahsia
Berikut dikongsikan link atau video untuk tontonan anda. Sila klik link dibawah⬇️



LINK:

*video atau link akan dikemaskini

Pengarah/Produksi
Diarahkan oleh Riza Baharudin dan terbitan Zeel Production Sdn Bhd

Pelakon
Hun Haqeem, Intan Najuwa, Rita Rudaini, Haliza Misbun

Sinopsis Telefilem Pemuja Rahsia
Mengisahkan tentang Adam seorang pelajar kolej yang kian popular. Dia baru menjuarai satu pertandingan debat antara kolej. Adam juga gemarkan sukan larian dan sering menyertai pelbagai marathon. 

Hawa seorang gadis berusia sebaya dengan Adam dan juga jiran Adam. Hawa sudah lama memendam rasa cinta terhadap Adam. 18 tahun yang lalu keluarga Adam dan keluarga Hawa bersama-sama pergi berkelah dan satu peristiwa yang tidak dapat dilupakan telah berlaku. Hawa yang lemas ketika itu telah diselamatkan oleh Adam. 

Hawa berpendirian yang dia memang tercipta untuk Adam. Meskipun begitu, Hawa dan Adam langsung tidak pernah bertegur sapa. Hawa seperti seorang gadis yang pelik dan janggal.
Telefilem Pemuja Rahsia (Slot Cerekarama) Telefilem Pemuja Rahsia (Slot Cerekarama) Reviewed by Bawang on Wednesday, March 25, 2020 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.