Buat Duit dengan Maybank MAE (Tutorial)

Berita baik untuk pelangan Maybank dimana terkini pihak Maybank telah memperkenalkan khidmat e-wallet yang dikenali sebagai MAE yang tersedia di dalam aplikasi Maybank2u. 

MAE (Maybank Anytime, Everyone) ialah satu cabang perbankan dalam talian melalui aplikasi Maybank. Ia boleh diaktifkan dengan mudah dan mula digunakan terus sebagai sebuah ewallet. Pengguna MAE boleh menggunakan sistem perbankan Maybank biasa seperti M2u, penghantaran antara bank, terminal layan diri dan juga di kaunter.

Penggunaan MAE membantu pengguna mengasingkan wang simpanan dengan wang perbelanjaan harian. Deangan  adanya MAE anda bebas dari menggunakan wang simpanan tetap anda.  Pengguna MAE boleh melakukan pembayaran di lebih 20,000 peruncit seluruh negara yang menerima pembayaran menggunakan Maybank QRPay. Paling seronok, pengguna MAE boleh menerima wang daripada orang lain.



Bagi mempromosikan MAE, Maybank telah memperkenalkan cara menjana pendapatan dengan apps Maybank dengan mudah dimana pertama sekali anda haruslah mempunyai akaun Maybank. Di sini dikongsikan cara mudah untuk anda mendapatkan duit secara percuma ke dalam akaun bank anda melalui MAE. 

CARA MENDAPATKAN DUIT MELALUI MAE
  1. Download apps Maybank di playstore / IOS
  2. Log in akaun Maybank anda
  3. Tekan "Say Hello To MAE"
  4. Daftar MAE, masukkan butiran-butiran yang diperlukan 
  5. Untuk Invitation code, anda boleh masukkan kod ini nbr04173
  6. Untuk topup MAE pula, abaikan sahaja.
  7. Log Out
  8. Login balik
  9. Tekan logo Money MAE-HEM
  10. Tekan Semua coin-coin dan duit automatik akan masuk ke akaun anda. (Jangan tersilap tekan bom pulak ye dan klik diamond untuk tambahan masa) 


Buat Duit dengan Maybank MAE (Tutorial) Buat Duit dengan Maybank MAE (Tutorial) Reviewed by Bawang on Saturday, March 09, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.