Drama Kamar Kamariah Episode 4

Drama Kamar Kamariah akan menghiasi Slot Akasia TV3 mulai 17 April 2019 menggantikan drama Asalkan Dia Bahagia. Drama ini dibintangi oleh Fizz Fairuz, Nabila Huda, Syafie Naswip, Aidil Aziz dan ramai lagi. Drama terbitan Suhan Movies & Trading Sdn Bhd, diarahkan oleh Raja Ahmad Alauddin akan disiarkan pada setiap hari Isnin hingga Jumaat jam 7.00 malam. 


TAJUK : Kamar Kamariah
JUMLAH EPISOD : 13 
TARIKH SIARAN : 17 April 2019
WAKTU SIARAN : Isnin - Jumaat jam 7.00 malam
SIARAN TV : Slot Akasia TV3
PENGARAH : Raja Ahmad Alauddin
TERBITAN : Suhan Movies & Trading Sdn Bhd

PELAKON DRAMA KAMAR KAMARIAH
Fizz Fairuz, Nabila Huda, Aidil Aziz, Syafie Naswip, Engku Faridah, Tasha Shilla, Shuhanty Hanafiah, Ifa AF, Halmy Hamizan

TONTON DRAMA KAMAR KAMARIAH EPISODE 4




SINOPSIS DRAMA KAMAR KAMARIAH
Mengisahkan kehidupan suami isteri bahagia pada pandangan orang lain. Namun isterinya derita sepanjang kehidupan bersama suami. Kekejaman dan kezaliman Murad kepada isterinya tidak pernah diketahui orang sekeliling. 

Dalam naskhah ini juga, menghimpunkan kesabaran isteri yang diduga dengan kezaliman suami. Saban hari dipukul dan disepak teranjang, namun dia masih bertahan.

“Murad bukanlah lelaki ‘psiko’, tetapi lebih kepada bersikap baran. Personalitinya berbeza ketika di kampung dan di bandar. Di desa, dialah lelaki baik, alim dan tidak meninggalkan solat. Di bandar, dia menjalankan perniagaan kelab malam.

“Pada masa sama, atas pilihan ibunya yang sakit, Murad perlu berkahwin dengan Kamariah (lakonan Nabila). Konflik bertambah apabila Kamariah melahirkan anak selepas enam bulan mereka bernikah. Keadaan itu menyebabkan suaminya menjadi baran,”. 
Drama Kamar Kamariah Episode 4 Drama Kamar Kamariah Episode 4 Reviewed by Bawang on Monday, April 22, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.