Sinopsis Drama Ajak Oh Ijal - Slot Iris TV3

Drama Ajak Oh Ijal bakal menghiasi Slot Iris tahun ini dimana akan mula bersiaran pada 6 Mei 2019. Drama terbitan Orangetree Production akan disiarkan pada setiap hari Isnin hingga Rabu jam 6.30 petang. Menampilkan pelakon Syazwan Zulkifly, Chef Fikree Aznan, Intan Najuwa, Qaralyna, Liza Abdullah dan ramai lagi. 


PELAKON DRAMA AJAK OH IJAL
Syazwan Zulkifly, Intan Najuwa, Chef Fikree Aznan, Qaralyna, Liza Abdullah, A.Galak, Imuda, Rahhim Omar, Aishah Atan, Anis Hannani



SINOPSIS DRAMA AJAK OH IJAL
Drama ini mengisahkan tentang kehidupan adik beradik, Razak dan Rizal yang menjalankan kegiatan haram di kuala lumpur. Menjelangnya Ramadan setiap tahun mereka akan pulang ke kampung untuk membantu ibu menjual ayam bakar di bazar Ramadan. Dalam masa yang sama mereka telah jatuh cinta pada orang yang sama iaitu Amani dan pelbagai perkara dilakukan untuk merebut hati Amani. 

Pak Hassan, ayah Amani membenarkan salah seorang daripada mereka keluar bersama dengan anaknya tetapi dengan syarat. Untuk memenangi hati Pak Hassan, pelbagai perkara dilakukan oleh Razak dan Rizal seperti pergi terawih, bergotong-royong dan melakukan kebaikan. Jangan lupa saksikan drama bergenre komedi ini. 
Sinopsis Drama Ajak Oh Ijal - Slot Iris TV3 Sinopsis Drama Ajak Oh Ijal - Slot Iris TV3 Reviewed by Bawang on Friday, April 19, 2019 Rating: 5

1 comment:

Powered by Blogger.