Drama Cari Aku Di Syurga Episod 12

Drama Cari Aku Di Syurga akan menemui anda bulan Ramadan ini di Slot Samarinda TV3 mulai 6 Mei 2019. Membariskan pelakon hebat seperti Ariel Zafrel, Janna Nick dan Mimi Lana selaku teraju utama dalam Drama Cari Aku Di Syurga. Drama ini akan bersiaran pada setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10.00 malam selama 15 episod. 


PELAKON DRAMA CARI AKU DI SYURGA
Ariel Zafrel, Janna Nick, Mimi Lana, Duerra Mitilda, Dalimawati, Maria Farida, Aishah Atan, Hun Haqeem


TONTON DRAMA CARI AKU DI SYURGA EPISOD 12




SINOPSIS DRAMA CARI AKU DI SYURGA
Drama ini mengisahkan tentang Anas (Ariel Zafrel) dan Lisa (Janna Nick) merupakan pasangan kekasih tetapi mempunyai latar belakang yang berbeza. Ibu Lisa menentang hubungan ini kerana Anaz tidak setaraf dengan keluarga Lisa dan mahu menjodohkan dengan Ariff (Hun Haqeem). Lisa yang tidak menerima kenyataan terus melarikan diri dan berkahwin dengan Anas. Perkahwinan mereka mula diuji apabila Lisa tidak biasa dengan hidup susah dan daif. Sejurus melahirkan anak pertama, Lisa tekad untuk bercerai dan meninggalkan Anas dan kembali kepada kehidupan lamanya. 

Selepas itu, Anas telah berkahwin dengan Mira dan membesarkan Suri bersama-sama. 6 tahun berlalu, Lisa yang telah berkahwin dengan Ariff kini kembali menuntut hak penjagaan ke atas Suri. Akibat kemalangan Anas telah mengalami hilang ingatan dan tidak mampu mengingati anaknya. Disebabkan itu, Suri terpaksa dijaga oleh Lisa.
Drama Cari Aku Di Syurga Episod 12 Drama Cari Aku Di Syurga Episod 12 Reviewed by Bawang on Thursday, May 23, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.