Tonton Drama 30 Pesanan Suara Episod 22

Drama 30 Pesanan Suara bakal menghiasi Slot Akasia TV3 mulai 6 Mei 2019 selepas tayangan drama Kamar Kamariah. Menampilkan pelakon Shukry Yahaya, Saharul Ridzwan, Hannah Delisha, Izzue Islam, Ain Edruce dan ramai lagi. Drama berepisode 30 terbitan Suhan Movies & Trading di bawah arahan Pali Yahya akan disiarkan pada setiap hari Isnin hingga Ahad jam 7.00 malam. 



PELAKON DRAMA 30 PESANAN SUARA
Shukri Yahaya, Hannah Delisha, Saharul Ridzwan, Izzue Islam, Ain Edruce, Isaac Iman, Ruzana Ibrahim, Azhar Amir, Zarina Zainuddin, Farisha Irwayu, Riz Amin, Hanna Aqeela, Erwin Dawson. 


TONTON DRAMA 30 PESANAN SUARA EPISOD 22






SINOPSIS DRAMA 30 PESANAN SUARA
Drama 30 Pesanan Suara mengisahkan tentang Iman, Syafira dan Amri yang sangat rapat. Syafira dan Iman akan melangsungkan perkahwinan tetapi semasa sibuk menyiapkan persiapan Syafira telah tersalah menghantar mesej pesanan suara kepada Amri. Namun jodoh tidak kesampaian Iman telah meninggal dunia akibat serangan asma dan lemas di kawasan air terjun. 

Dalam masa yang sama Amri juga mempunyai perasaan terhadap Syafira disebabkan mesej pesanan suara itu. Amri tekad berkahwin dengan Syafira demi rasa sayang dan tanggungjawabnya untuk menjaga Syafira. 
Tonton Drama 30 Pesanan Suara Episod 22 Tonton Drama 30 Pesanan Suara Episod 22 Reviewed by Bawang on Monday, May 27, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.