Tonton Drama Tolong Aku Doktor Cinta Episod 2

Drama Tolong Aku Doktor Cinta akan disiarkan di saluran TV2 mulai 6 Mei 2019 setiap hari Isnin hingga Sabtu jam 6.00 petang. Menampilkan pelakon seperti Hafreez Adam, Nina Iskandar, Puteri Aishah dan ramai lagi. Drama terbitan Pena Creatives Pictures Sdn Bhd di bawah arahan Amor Rizan akan menemani anda sepanjang Ramadan (26 episod). 



PELAKON DRAMA TOLONG AKU DOKTOR CINTA
Hafreez Adam, Nina Iskandar, Puteri Aishah, Adam Yusuf, Sissy Imann, Aiman Rahman, Haris Ismail, Shah Khan, Zalfa Zin dan Liza Abdullah 


TONTON DRAMA TOLONG AKU DOKTOR CINTA EPISOD 2




SINOPSIS DRAMA TOLONG AKU DOKTOR CINTA
Mengisahkan tentang konflik antara Hana dan Anita yang mahu membalas dendam kepada pemilik blog percintaan popular, Dr. Love Online.
Tonton Drama Tolong Aku Doktor Cinta Episod 2 Tonton Drama Tolong Aku Doktor Cinta Episod 2 Reviewed by Bawang on Tuesday, May 07, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.