Drama Aku Tak Raya Episod 1

Sempena Syawal ini, saluran TV3 membawakan kepada anda Drama bersiri Aku Tak Raya yang akan disiarkan mulai 5 Jun hingga 7 Jun 2017 jam 10.00 pagi. Drama bergenre muzikal di bawah arahan Nazir Jamaludin dan terbitan Primeworks Studios Sdn Bhd. Menampilkan pelakon Sufian Suhaimi, Azhan Rani, Amyza Aznan dan ramai lagi. 



PELAKON AKU TAK RAYA
Sufian Suhaimi, Azhan Rani, Amyza Aznan, Syazuwan Hassan, Along Eyzendy, Munir, Azlee Senario, Hamdan Senario, Azmi Jamsari, Fiza Sabjahan, Hawa Rizwana


TONTON AKU TAK RAYA




SINOPSIS AKU TAK RAYA
Drama muzikal ini mengisahkan tentang Mazlan yang terpaksa bertugas pada Hari Raya pertama kerana dia terpaksa menyiapkan tugasan akibat kecuaiannya sendiri. Mazlan terlalu sedih kerana inilah kali pertama Mazlan tidak dapat balik kampung menyambut Aidilfitri bersama keluarga. Pelbagai situasi lucu, cemas dan seram yang dilalui oleh Mazlan ketika dia cuba menyiapkan tugasannya itu.
Drama Aku Tak Raya Episod 1 Drama Aku Tak Raya Episod 1 Reviewed by Bawang on Wednesday, June 05, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.