Drama Bukan Cinta Aku Episod 1

Drama Bukan Cinta Aku akan disiarkan mulai 5 Jun 2019 di Slot Akasia pada setiap hari Isnin hingga Jumaat jam 7.00 malam. Menampilkan pelakon Janna Nick, Syafiq Kyle, Baim Wong dan Mimi Lana. Drama di bawah arahan Ejump Mohd dan terbitan Layar Ceritera Sdn Bhd akan menemani anda sebanyak 20 episod. 


PELAKON DRAMA BUKAN CINTA AKU
Janna Nick, Syafiq Kyle, Baim Wong, Mimi Lana, Daler Yusuf, Maria Farida, Eizlan Yusof, Marisa Yasmin, Eyka Farhana, Aishah Azman dan Dini Schatzmann


TONTON DRAMA BUKAN CINTA AKU EPISOD 1






SINOPSIS DRAMA BUKAN CINTA AKU
Rania yang baru menamatkan pengajiannya di New York, telah jatuh cinta dengan seorang lelaki bernama Arjuna yang merupakan pemandu kereta keluarganya. Mereka saling menyukai namun merahsiakan hubungan cinta mereka daripada ibu bapa Rania. Malangnya rahsia mereka terbongkar dan Rania dipaksa berkahwin dengan Tengku Isma. Sejak perkahwinan itu, Rania tidak begitu gembira.
Drama Bukan Cinta Aku Episod 1 Drama Bukan Cinta Aku Episod 1 Reviewed by Bawang on Wednesday, June 05, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.