Sinopsis Telefilem Sempurnakah Aku (Astro Ria)

Sempena syawal ini, Astro Ria membawakan kepada anda Telefilem Sempurnakah Aku yang menggandingkan pelakon hebat Zul Ariffin dan Erra Fazira. Sempurnakah Aku akan disiarkan pada 7 Jun 2019 jam 10.00 pagi. Di bawah arahan Aziz M. Osman dan terbitan Skop Productions Sdn Bhd. 


PELAKON SEMPURNAKAH AKU
Zul Ariffin, Erra Fazira, Sasqia Dahuri, Dian P Ramlee, Mustaqim Bahadon, Salina Saibi, Zalfa Zin


SINOPSIS SEMPURNAKAH AKU
Mengisahkan tentang Amelia dan Johan berkahwin selama 8 tahun, namun masih tidak mempunyai cahaya mata. Johan juga ego untuk tidak melakukan ujian kesuburan. Amelia dipersendakan oleh mertuanya dek kerana usianya, lalu mencari calon isteri baru untuk Johan.
Sinopsis Telefilem Sempurnakah Aku (Astro Ria) Sinopsis Telefilem Sempurnakah Aku (Astro Ria) Reviewed by Bawang on Sunday, June 02, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.