Drama Cetera Hati Diya Episod 10

Drama Cetera Hati Diya bakal menemui penonton mulai 17 Jun 2019 menerusi Slot Samarinda TV3. Disiarkan pada setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10.00 malam selama 15 episod. Drama di bawah arahan Raja Mukhriz ini menampilkan pelakon hebat seperti Fattah Amin, Azar Azmi dan Faye Kusairi.



PELAKON CETERA HATI DIYA
Fattah Amin, Azar Azmi, Faye Kusairi, Zila Bakarin, Mak Jah, Raja Hakim, Asha Zainul, Melanie Tan


TONTON CETERA HATI DIYA EPISOD 10



SINOPSIS CETERA HATI DIYA
Mengisahkan tentang Adelia Dayana @ Diya (Azar Azmi) yang telah mendidik hatinya agar kalis cinta disebabkan sejarah hitam hidupnya. Kemunculan Zahil Hariz (Fattah Amin) dalam hidupnya tidak dapat diterima tetapi atas usaha Zahil yang tidak pernah putus asa akhirnya mereka berkahwin tetapi tanpa kerelaan hati Diya. 

Diya berusaha memjadi isteri yang baik manakala Zahil pula setia menunggu cinta dari isterinya. Disebalik itu tersimpan sebuah rahsia yang bakal mencetuskan kebencian Diya terhadap Zahil. Di saat cinta sudah mula terbit di hati Diya, rahsia tersimpan semat terbongkar jua menyebabkan Diya membenci Zahil umpama tiada maaf lagi buat suaminya. 

Mampukah Zahil membuatkan Diya mencintainya semula? 
Drama Cetera Hati Diya Episod 10 Drama Cetera Hati Diya Episod 10 Reviewed by Bawang on Tuesday, July 02, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.