Drama Semua Salahku Episod 12

Drama Semua Salahku akan bersiaranbmulai 11 Julai 2019 di Slot Lestary TV3 setiap Rabu hingga Jumaat jam 9.00 malam. Drama 13 episod ini menampilkan pelakon Fasha Sandha, Fauziah Nawi, Nafiz Muaz, Syed Aiman dan ramai lagi. Di arahkan oleh Along Kamaludin dan terbitan A. Aida Production Sdn Bhd. 


PELAKON SEMUA SALAHKU
Fasha Sandha, Fauziah Nawi, Adiba Yunus, Fadlan Hazim, Syed Aiman, Nafiz Muaz, Nafiez Zaidi, Zee Zainal, Neera Azizi, Intan Najuwa, Dayang Areeda, Afzan A Rahman, Farisha Irwayu


TONTON SEMUA SALAHKU EPISOD 12






SINOPSIS SEMUA SALAHKU
Mengisahkan tentang Sofea (Fasha Sandha), seorang anak yang derhaka pada ibunya dan mengabaikan tanggungjawab sebagai seorang ibu kepada anaknya iaitu, Haris. Ketika kecil, bapa Haris telah meninggal dunia tanpa meninggalkan sebarang harta. Akibat terbeban, Sofea terpaksa bekerja keras untuk menjana pendapatan. Namun, Sofea terlalu sibuk bergaya dan mencari suami yang kaya, sehingga meminggirkan keperluan anak serta ibunya. Haris mula bergaul dengan rakan yang salah dan mula mencuri. Sofea ingin memikat Rosli, yang merupakan seorang pengurus kafe, namun takdir telah menentukan segalanya. Apakah kesudahan yang akan terjadi dalam keluarga ini?
Drama Semua Salahku Episod 12 Drama Semua Salahku Episod 12 Reviewed by Bawang on Wednesday, August 07, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.