Drama Utusan Cinta Buat Adam Episod 27

Drama Utusan Buat Adam bakal disiarkan di Slot Akasia TV3 mulai 3 Julai 2019 setiap Isnin hingga Jumaat jam 7.00 malam selama 28 episod. Menampilkan pelakon Kamal Adli, Puteri Aishah, Sharifah Sakinah dan ramai lagi. Arahan Along Kamaludin dan terbitan A-Ten Alliances Sdn Bhd. 


PELAKON UTUSAN CINTA BUAT ADAM
Kamal Adli, Puteri Aishah, Sharifah Sakinah, Kartina Aziz, Nazeera Sardi, Nazrief Nazri, Ikhlas Jalil, Sharifah Shahora, Noniswara, Kuza, Aleeza Kasim


TONTON UTUSAN CINTA BUAT ADAM EPISOD 27






SINOPSIS UTUSAN CINTA BUAT ADAM
Disebabkan sibuk mengejar cita-cita, di usia awal 30 an, Aireen Husna (Puteri Aishah) masih menyendiri lagi. Puan Azra asyik mendesak tetapi jawapan Aireen tersangatlah mudah. Jodohnya masih tersesat entah di mana dan dia hanya menginginkan lelaki kaki masjid untuk dijadikan suami. Adam Firdaus (Kamal Adli), seorang pensyarah dan umurnya juga sudah di ambang pertengahan 30 puluhan tapi masih belum menemui wanita yang berkenan dalam hatinya walaupun sudah ramai calon menantu pilihan dari keluarganya. Tapi Adam kata sekiranya ada perempuan yang berani melamarnya, dia akan terima. 

Tiga kali ternampak Adam di Masjid Besar Kuantan, Aireen sudah terjatuh suka tetapi masalahnya dia tidak kenal siapa gerangan orangnya. Sebaik mengetahui Adam adalah anak kenalan ibu saudaranya, Aireen lansung menyuruh ibu saudaranya mengirimkan utusan melamar Adam untuk dijadikan teman sehidup semati. Perkahwinan Adam dan Aireen tidak direstui nenek adam, Tok Wan yang mahu cucu kesayangannya itu berkahwin dengan Liyana.
Drama Utusan Cinta Buat Adam Episod 27 Drama Utusan Cinta Buat Adam Episod 27 Reviewed by Bawang on Thursday, August 08, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.