Drama Cinta Belum Tamat Tempoh Episod 11

Nantikan drama terbaru di Slot Megadrama Astro Ria berjudul Cinta Belum Tamat Tempoh yang akan bersiaran mulai 4 September pada setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10.00 malam. Menampilkan pelakon Nafiz Muaz, Bella Astillah, Fendy Bakry, Hun Haqeem, Dayang Areeda dan ramai lagi. Drama yang bersiaran selama 16 episod ini diarahkan oleh Khan Mancung dan terbitan MIG Production Sdn Bhd. 


PELAKON CINTA BELUM TAMAT TEMPOH
Nafiz Muaz, Bella Astillah, Fendy Bakry, Hun Haqeem, Dayang Areeda, Haleeda Mazlin, Sissy Imann, Darwish Mikael, Zailin Aqeesha, Fikry Kiki, 


TONTON CINTA BELUM TAMAT TEMPOH EPISOD 11


Link:

SINOPSIS CINTA BELUM TAMAT TEMPOH
Setelah kematian ibu bapanya, Qaisara (Bella Astillah) bekerja keras meneruskan kehidupan bersama adiknya, Qhalish (Hun Haqeem) sehingga dia berjaya membuka sebuah kafe. 

Kini adiknya, Qhalish sudah dua tahun bertunang dengan Arisa (Dayang Areeda) dan merancang untuk berkahwin namun terpaksa menangguhkan hasratnya itu kerana mahu menjaga hati kakaknya yang belum berkahwin, ditakuti langkah bendul.

Qhalish mempelawa sahabat baiknya, Radin (Nafiz Muaz) untuk menjadi abang iparnya. Selepas mendapat pelawaan Qhalish dan juga desakan daripada mamanya untuk berkahwin, Radin mengambil keputusan untuk mengenali Qaisara dengan usahanya sendiri.
Drama Cinta Belum Tamat Tempoh Episod 11 Drama Cinta Belum Tamat Tempoh Episod 11 Reviewed by Bawang on Wednesday, September 25, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.