Drama Janji Arissa Episod 1

Saksikan Drama terbaru di Unifi TV saluran HyppSensasi 116, 'Janji Arissa' mulai 25 September 2019. Janji Arissa akan bersiaran pada setiap hari Isnin hingga Khamis jam 9.00 malam selama 8 episod. Menampilkan pelakon seperti Janna Nick, Jeffry Catz, Fir Rahman, Farhana M Noor dan ramai lagi. Diarahkan oleh Azmi Hata dan terbitan Orangetree Production. 


PELAKON JANJI ARISSA
Janna Nick, Jeffry Catz, Fir Rahman, Farhana M Noor, Wahyu Rahman, Yaya Hamid, Salif Hardie, Sharifah Shahora, Sani Hussein, A Mahady, Aric Hidir, Susila Devi


TONTON JANJI ARISSA EPISOD 1


SINOPSIS JANJI ARISSA
Perkahwinan Muhammad (Jeffry Catz) dan Siti (Sharifah Shahora) tidak berkekalan apabila Muhammad mendapati Siti berlaku curang. Setelah bercerai, Siti telah melahirkan anak perempuan mereka bernama Arissa (Janna Nick). Sebenarnya semua yang terjadi ini adalah perancangan jahat yang dilakukan oleh Abdul Rahman, pemilik syarikat AR Holdings. Apabila dewasa, Arissa menyimpan dendam terhadap ayahnya. Arissa berkomplot dengan Fendi untuk menjatuhkan Muhammad. Namun semakin Arissa mengenali Muhammad, Arissa semakin dalam dilema apabila mendapati Muhammad ialah seorang yang baik dan merupakan mangsa keadaan. Konflik demi konflik, namun bagaimanakah kesudahan dendam Arissa? 
Drama Janji Arissa Episod 1 Drama Janji Arissa Episod 1 Reviewed by Bawang on Wednesday, September 25, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.