Drama Lelakimu Yang Dulu Episod 4

Drama Lelakimu Yang Dulu Episod 4 | Nantikan drama terbaru di Slot Akasia TV3, 'Lelakimu Yang Dulu' adaptasi daripada novel karya Farah Darianna. Bakal bersiaran mulai 19 September 2019 pada setiap hari Isnin hingga Jumaat jam 7.00 malam selama 28 episod. Drama ini dilakonkan oleh Sharnaaz Ahmad, Nelydia Senrose, Redza Rosli, Reen Rahim, Nadia Brian, Ungku Hariz dan ramai lagi. Diarahkan oleh Eoon Shuhaini dan terbitan Mache All Star United Sdn Bhd. 


PELAKON LELAKIMU YANG DULU
Sharnaaz Ahmad, Nelydia Senrose, Redza Rosli, Reen Rahim, Nadia Brian, Syafnida Shuhaimi, Ungku Hariz, Azizah Mahzan, Riz Amin, Jalaludin Hassan, Dian P.Ramlee, Rosnah Johari, Hamidah Wahab, Adik Arryyan Petra


TONTON LELAKIMU YANG DULU EPISOD 4




LINK: 

SINOPSIS LELAKIMU YANG DULU
Drama yang engisahkan tentang Hazrul (Sharnaaz Ahmad) dan Daliya (Nelydia Senrose) yang terpisah setelah Hazrul dimasukkan ke dalam penjara atas kesalahan merogol. Daliya yang terluka telah membawa diri bersama kandungan yang dirahsiakannya daripada Hazrul. 


Setelah dua tahun berpisah, Hazrul kembali menemui Dailya dan mendapat tahu tentang kewujudan zuriatnya bersama si isteri. Lantas rancangan diatur untuk mendapatkan zuriatnya, Heidi Isyraf (Adik Arryyan Petra) dan mahukan Daliya kembali padanya. Disamping itu, Nazli (Redza Rosli) yang setia disisi Daliya juga menyimpan perasaan cinta terhadap Daliya.
Drama Lelakimu Yang Dulu Episod 4 Drama Lelakimu Yang Dulu Episod 4 Reviewed by Bawang on Tuesday, September 24, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.