Telefilem Dah Mati Pun Cantik (Astro Citra)

Saksikan Telefilem Dah Mati Pun Cantik yang akan bersiaran pada 26 Oktober 2019 jam 9.00 malam di Astro Citra. Telefilem ini menampilkan pelakon seperti Faizal Hussein, Lisa Surihani, Natasha Elyzza, Lash Mokhtar dan ramai lagi. 


TELEFILEM DAH MATI PUN CANTIK Berikut dikongsikan maklumat/info lanjut mengenai waktu siaran, pelakon, sinopsis dan lain-lain lagi untuk telefilem dah mati pun cantik. 

WAKTU SIARAN
Telefilem Dah Mati Pun Cantik akan disiarkan di Slot Citra Exclusive pada hari Sabtu, 26 Oktober 2019 jam 9.00 malam. 

PENGARAH/PRODUKSI
Diarahkam oleh Wan Hasliza Wan Zainuddin dan terbitan KL Motion Picture. 


TONTON TELEFILEM DAH MATI PUN CANTIK

LINK:

**Video atau link akan dikemaskini

PELAKON
Faizal Hussein, Lisa Surihani, Natasha Elyzza, Lash Mokhtar, Anna Melissa

SINOPSIS
Mengisahkan mengenai Dr Dina dan Dr Malik yang bertugas di bilik mayat. Pada suatu hari mereka telah menerima satu mayat dalam keadaan yang sangat cantik. 
Semasa proses melakukan bedah siasat terhadap mayat, satu-persatu susuk emas mayat itu telah dijumpai oleh Dr Dina. Maka mereka mengambil keputusan untuk mencabut susuk tersebut tetapi mereka tidak sedar akibat perbuatan tersebut mereka mula mengalami gangguan. Apakah yang akan terjadi seterusnya dan bagaimana mereka mengatasinya. Jadi jangan lupa untuk menonton Telefilem Dah Mati Pun Cantik pada 26 Oktober 2019 di Astro Citra. 
Telefilem Dah Mati Pun Cantik (Astro Citra) Telefilem Dah Mati Pun Cantik (Astro Citra) Reviewed by Bawang on Friday, October 25, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.