Biodata Siti Khadijah Halim Pelakon Drama Dia Yang Ku Cinta

Siapakah gadis cantik bernama Siti Khadijah Halim? Siti Khadijah Halim atau nama sebenar Siti Khadijah Binti Abdul Halim merupakan salah seorang pelakon baru yang sedang menempa nama dalam industri lakonan. Siti Khadijah juga merupakan instafamous yang terkenal kerana sering berkongsi gambar-gambar OOTD dan swafotonya serta video tutorial solekan di laman instagram. 


Namanya terus melonjak naik setelah membintangi dalam muzik video Bunga nyanyian Kugiran Masdo. Terkini, beliau telah membintangi dalam sebuah drama terbaru di slot samarinda TV3 berjudul Dia Yang Ku Cinta.

Dalam drama ini Siti Khadijah akan bergandingan bersama pelakon popular Sharnaaz Ahmaz, Syerinie Myra, Luqman Hafidz dan ramai lagi. Drama Dia Yang Ku Cinta akan mula bersiaran pada 26 November 2019 setiap Isnin hingga Khamis jam 10.00 malam.
BIODATA SITI KHADIJAH HALIM

Nama Sebenar : Siti Khadijah Binti Abdul Halim
Nama Komersial : Siti Khadijah Halim
Umur : 22 tahun (2019)
Asal : Kuala Lumpur
Pendidikan : Diploma Komunikasi Media Baharu dan Keusahawanan Kandungan di Universiti Teknologi Mara (Uitm) Lendu, Melaka
Kerjaya : Pelakon dan Instafamous
Kejayaan : Gadis Panca NR 2019 Mingguan Malaysia edisi sulung
Drama : Dia Yang Ku Cinta




Kredit foto : ig/sitikhadijahhalim

Biodata Siti Khadijah Halim Pelakon Drama Dia Yang Ku Cinta Biodata Siti Khadijah Halim Pelakon Drama Dia Yang Ku Cinta Reviewed by Bawang on Wednesday, November 13, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.