Drama Cemburu Seorang Perempuan Episod 20 (Akhir)

Saksikan drama terbaru adaptasi novel di Slot Megadrama Astro Ria 'Cemburu Seorang Perempuan yang akan disiarkan September 2019 selama 20 episod. Drama ini akan bersiaran pada setiap hari Isnin hingga Jumaat jam 10.00 malam. Dibintangi oleh Amar Baharin, Amyra Rosli, Emma Maembong dan ramai lagi. Cemburu Seorang Perempuan hasil arahan Eyra Rahman dan terbitan Global Station Sdn Bhd. 


PELAKON CEMBURU SEORANG PEREMPUAN
Amar Baharin, Amyra Rosli, Emma Maembong, Bella Dowanna, Dini Schatzmann, Fauzi Nawawi, Lisdawati, Mior Darwish 


TONTON DRAMA CEMBURU SEORANG PEREMPUAN EPISOD 20



Link:


**video dan link akan dikemaskini

SINOPSIS CEMBURU SEORANG PEREMPUAN
Zikri (Amar Baharin) dan Dhiya (Amyra Rosli) berkawan rapat sejak mereka sekolah lagi. Keakrapan mereka membuatkan keluarga Zikri tidak senang kerana Dhiya dari keluarga yang tidak berada. Tidak lama keluarga Zikri berpindah ke Kuala Lumpur dengan tujuan untuk memisahkan mereka.

Zikri kemudian berkahwin dengan orang yang dicintainya iaitu Emilia (Emma Maembong). Hidup mereka bahagia tetapi setelah keguguran anak pertama Emilia tidak boleh mengandung lagi. Disebabkan itu, Emilia mahu Zikri mengahwini rakan rapatnya, Dhiya untuk melahirkan anak mereka.

Dhiya rela kerana dia memang kasihkan Zikri. Walaupun Zikri adalah suaminya yang sah namun hubungan mereka tetap sebagai kawan baik sahaja. Namun Emilia tidak dapat mengawal perasaan cemburunya sehingga bertindak di luar batasan kewarasan fikiran.
Drama Cemburu Seorang Perempuan Episod 20 (Akhir) Drama Cemburu Seorang Perempuan Episod 20 (Akhir) Reviewed by Bawang on Monday, November 25, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.