Telefilem Aku Belum Mahu Mati (Slot Cerekarama)

Jangan lupa menyaksikan Telefilem Aku Belum Mahu Mati bersempena Maulidur Rasul yang akan bersiaran pada 9 November 2019 jam 9.30 malam di Slot Cerekarama TV3. Telefilem ini menampilkan gandingan pelakon Adi Putra, Zara Zya, Tasha Shila, Syida Melvin dan ramai lagi. 


TELEFILEM AKU BELUM MAHU MATI
Berikut dikongsikan maklumat mengenai telefilem ini:

Waktu Siaran
Telefilem Aku Belum Mahu Mati akan disiarkan pada 9 November 2019 jam 9.30 malam di Slot Cerekarama TV3. 


TONTON TELEFILEM AKU BELUM MAHU MATI
Sila klik link dibawah⬇️⬇️



Link:

**video dan link akan dikemaskini

Pengarah/Produksi
Merupakan arahan Murali Abdullah dan terbitan Zeel Production Sdn Bhd. 

Pelakon
Zara Zya, Ady Putra, Tasha Shila, Syida Melvin,  Kismah Johar

Sinopsis Aku Belum Mahu Mati
Mengisahkan tentang Maria seorang wanita yang bekerjaya dan tidak menitikberatkan soal keagamaan serta agak cenderung mengumpul pelbagai jenis patung walaupun tidak digemari oleh suaminya.
Telefilem Aku Belum Mahu Mati (Slot Cerekarama) Telefilem Aku Belum Mahu Mati (Slot Cerekarama) Reviewed by Bawang on Saturday, November 09, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.