Drama Jujurlah Nikahi Aku Episod 5

Jangan ketinggalan menyaksikan drama adaptasi novel berjudul Jujurlah Nikahi Aku yang akan bersiaran mulai 27 Januari 2020 pada setiap Isnin hingga Jumaat jam 7 malam di Slot Drama Vaganza Astro Ria. Drama Jujurlah Nikahi Aku dibarisi oleh pelakon Sean Lee, Uyaina Arshad, Amar Asyraf, Rita Nadira, Raja Azura dan ramai lagi. 


DRAMA JUJURLAH NIKAHI AKU
Berikut dikongsikan maklumat mengenai drama ini

Waktu Siaran
Tarikh Mula : 27 Januari 2020
Waktu : Jam 7 malam, setiap Isnin hingga Jumaat
Jumlah Episod : 30
Slot : Drama Vaganza Astro Ria


Tonton Drama Jujurlah Nikahi Aku Episod 5

Berikut dikongsikan video atau link drama ini. Sila klik link dibawah⬇️


Link:

*video atau link akan dikemaskini


Pengarah/Produksi
Drama ini diarahkan oleh Rashid Sibir dan terbitan Arie Zaharie Production

Pelakon
Sean Lee, Uyaina Arshad, Amar Asyraf, Rita Nadira, Raja Azura, Hamidah Wahab, Zaidi Omar

Watak Pelakon
Sean Lee sebagai Alan Wong
Uyaina Arshad sebagai Nurin Asyfa
Amar Asyraf sebagai Ahmad Zanif
Rita Nadira sebagai Zurin
Raja Azura sebagai Puan Azah

Sinopsis Drama Jujurlah Nikahi Aku
Drama ini mengisahkan tentang Nurin Asyfa, seorang gadis istimewa yang dibenci oleh ibunya sendiri akibat kecacatan yang dimilikinya. Nurin tertekan kerana semua menyisihkan diri daripadanya termasuk keluarga sendiri. Mujurlah ada Alan yang baik dengannya. Alan merupakan jiran yang dibenci oleh keluarga Nurin dan dia sudah lama sukakan Nurin sejak dari sekolah lagi. Namun perbezaan agama menyebabkan mereka tidak akan bersatu. 

Bos ditempat kerja Nurin, Ahmad Zanif juga menyukai Nurin. Zanif yang menganggap dirinya lelaki sempurna dan meminati Nurin yang berbeza dari gadis yang selalu didampinginya. Namun hubungan mereka dihalang oleh Zurin, adik Nurin. Tetapi jodoh telah menetapkan Nurin berkahwin dengan Zanis. Namun rumahtangga mereka tidak kekal lama. 

Muncul pula si Qayyum pemuda yang tidak dikenali yang ingin menikahinya dengan rela hati. Adakah bahagia milik Nurin? 
Drama Jujurlah Nikahi Aku Episod 5 Drama Jujurlah Nikahi Aku Episod 5 Reviewed by Bawang on Friday, January 31, 2020 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.