Telefilem Ting Tong Love Lakonan Naqiu Boboy dan Scha Al Yahya (Astro Citra)

Jangan ketinggalan menyaksikan Telefilem Ting Tong Love yang akan disiarkan pada 1 Februari 2020 jam 9.00 malam di Astro Citra. Telefilem Ting Tong Love dibintangi oleh Naqiu Boboy, Scha Al Yahya, Aleza Shadan dan ramai lagi. 


TELEFILEM TING TONG LOVE
Berikut dikongsikan maklumat mengenai telefilem ini. 

Waktu Siaran
Disiarkan pada 1 Februari 2020 jam 9 malam di Slot Citra Exclusive


Tonton Telefilem Ting Tong Love
Berikut dikongsikan video atau link untuk tontonan anda. Sila klik link dibawah⬇️

Link:

*video atau link akan dikemaskini

Pengarah/Produksi
Diarahkan oleh Hadith Omar dan terbitan Darkwave Pictures Sdn Bhd

Pelakon
Naqiu Boboy, Scha Alyahya, Aleza Shadan, PS Mansur, Alynn Techen

Sinopsis Ting Tong Love
Mengisahkan tentang kehidupan Laili yang berniaga di pasar demi menyara keluarganya. Ibu Laili pula seorang kaki judi yang tegar dan suka meminjam wang daripada along menyebabkan hidup Laili lebih tertekan. Pada suati hari, Laili telah menerima ugutan daripada Along dimana seekor bangkai ayam diletakkan di depan pintu rumahnya. 

Hairi pula seorang jejaka yang masih belum berkahwin dan sering menerima desakan untuk berkahwin oleh ibunya. Ibunya bersetuju dengan syarat yang Hairi letak dimana dia boleh memilih jodohnya sendiri. 

Hairi dan Laili telah bertemu dalam satu insiden di pasar. Pertemuan itu telah membawa kepada penyamaran Laili sebagai calon teman wanita Hairi. Adakah calon pilihan Hairi menepati citarasa ibunya?
Telefilem Ting Tong Love Lakonan Naqiu Boboy dan Scha Al Yahya (Astro Citra) Telefilem Ting Tong Love Lakonan Naqiu Boboy dan Scha Al Yahya (Astro Citra) Reviewed by Bawang on Friday, January 31, 2020 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.