Telefilem Mimpi Sumi Lakonan Sazzy Falak dan Redza Rosli

Tonton Telefilem Mimpi Sumi | Jangan ketinggalan menyaksikan Telefilem Mimpi Sumi yang akan bersiaran di Slot Cerekarama TV3 pada 4 April 2020 jam 10 malam. Telefilem Mimpi Sumi dibintangi oleh Sazzy Falak, Redza Rosli, Aryannya Alyssa Dezek, Melanie Tan dan ramai lagi.


TELEFILEM MIMPI SUMI
Berikut dikongsikan maklumat mengenai telefilem ini. 

Waktu Siaran
Bersiaran pada Sabtu, 4 April 2020 jam 10 malam di Slot Cerekarama

Tonton Telefilem Mimpi Sumi
Berikut dikongsikan link atau video untuk tontonan anda. Sila klik link dibawah⬇️



LINK:

*video atau link akan dikemaskini

Pengarah/Produksi
Diarahkan oleh Raja Mukhriz Raja Ahmad Kamarudin dan terbitan Aquila Emas Sdn Bhd

Pelakon
Sazzy Falak, Redza Rosli, Aryannya Alyssa Dezek, Melanie Tan, Zaleha Khairene Ismail, Jasmine Marie Kehrhahn, Zizan Nin

Sinopsis Mimpi Sumi
Keluarga baru Daniella cukup bahagia apabila anaknya, Eyda dan suami barunya, Asyar serasi bersama. Tetapi bekas suami Daniella, Haikal muncul kembali untuk menuntut hak lawatan terhadap anaknya.

Suatu hari, Eyda dijumpai mati setelah jatuh dari rumah Daniella. Daniella yang tidak dapat menerima hakikat kematian anaknya telah menjadi kurang siuman. Pulih sahaja dari kemurungan Daniella mula mencari sebab kematian Eyda.

Setelah diselidik, ada rahsia yang disimpan menerusi lukisan-lukisan gambar yang pernah anaknya lukis dan mungkin menjadi punca kematian Eyda. Apakah rahsia tersebut? Dan sebab kematian Eyda? Nantikan telefilem ini pada 2 April ini.
Telefilem Mimpi Sumi Lakonan Sazzy Falak dan Redza Rosli Telefilem Mimpi Sumi Lakonan Sazzy Falak dan Redza Rosli Reviewed by Bawang on Wednesday, April 01, 2020 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.