Drama Kampung People 2 Episod 6

Drama Kampung People 2 Episod 6 | Saksikan Drama Kampung People 2 yang akan bersiaran mulai 17 September 2020 pada setiap Rabu hingga Jumaat jam 9 malam di Slot Lestary. Drama Kampung People 2 dibarisi oleh pelakon Rashidi Ishak, Elly Mazlein, Riena Diana, Hun Haqeem, Kamarul Eqifshah, Adibah Noor dan ramai lagi.


Drama Kampung People yang telah bersiaran pada tahun 2019, mendapat perhatian dan tempat di hati peminat drama tempatan sebelum ini kerana mengutamakan kisah kekeluargaan, jalan cerita yang menarik dan penuh dengan adegan lucu yang dimainkan oleh watak utama. Setelah sekian lama penantian untuk sambungan Drama Kampung People musim kedua, pastinya anda tidak sabar menantikan tarikh siarannya diumumkan kelak.

Sebelum itu, bagi yang belum melihat Drama Kampung People musim lalu, anda boleh tekan pautan dibawah ini untuk sinopsis. 

DRAMA KAMPUNG PEOPLE 2

Info Siaran
Tarikh Mula : 17 September 2020
Slot : Lestary
Jumlah Episod : 13
Waktu : Setiap rabu hingga jumaat jam 9 malam

Pengarah/Produksi
Diarahkan oleh Wan Hasliza Wan Zainuddin dan terbitan KL Motion Pictures

Tonton Drama Kampung People 2 Episod 6
Berikut dikongsikan link untuk tontonan anda. Sila tekan dibawah

Link:

*link akan dikemaskini

Tekan pautan dibawah ini untuk kemaskini dan maklumat lanjut mengenai drama kampung people 2

Pelakon
Rashidi Ishak, Elly Mazlein, Riena Diana, Hun Haqeem, Kamarul Eqifshah, Adibah Noor, Namron, Fizz Fairuz, Haeriyanto, Razak Ahmad, Shah Kimin, Shahril Sarjen, Azwan Razali, Haziq Fadhullah

Watak Pelakon
Rashidi Ishak sebagai Razif / Abu
Elly Mazlein sebagai Mona / Aminah
Riena Diana sebagai Laila / Ruziah
Kamarul Eqifshah sebagai Imran / Yummy
Adibah Noor sebagai Nenda Dona
Hun Haqeem sebagai Jaafar
Fizz Fairuz sebagai Ejen Shukri
Namron sebagai Tuan Shuhaimi
Haeriyanto Hassan sebagai Norbik
Razak Ahmad sebagai Tok Penghulu
Shah Kimin sebagai Ismail


Sinopsis Drama Kampung People 2
Razif, isterinya Mona dan anak-anak mereka Laila dan Yummy pulang ke kehidupan asal mereka di bandar setelah Tuan Suhaimy masuk ke penjara dan Cengkih Manis dibubarkan. Kos kehidupan yang tinggi membuat Razif amat tertekan untuk memastikan gaya hidup keluarganya dapat di kekalkan. Disebabkan rindu kepada Jaafar, Laila berjaya meyakinkan ayahnya yang tertekan untuk pindah balik ke kampung sinar harapan tetapi takut Mona akan tidak bersetuju.
Drama Kampung People 2 Episod 6 Drama Kampung People 2 Episod 6 Reviewed by Bawang on Wednesday, September 30, 2020 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.