Drama Beri Sedikit Waktu Episod 2

Drama Beri Sedikit Waktu Episod 2 | Jangan ketinggalan menyaksikan drama terbaru di slot samarinda, Drama Beri Sedikit Waktu yang akan bersiaran bermula 16 November 2020 pada setiap isnin hingga khamis jam 10 malam. Drama Beri Sedikit Waktu dibintangi oleh Aqasha, Zara Zya, Shahz Jaszle, Farisha Irwayu, Atikah Suhaime, Ain Sufia, Shyrim, Man Raja Lawak, Rayyan Iman dan ramai lagi.


DRAMA BERI SEDIKIT WAKTU
Berikut dikongsikan maklumat mengenai drama ini. 

Info Siaran
Tarikh Mula : 16 November 2020
Waktu : Setiap Isnin hingga Khamis jam 10 malam
Jumlah Episod : 15
Slot : Samarinda

Pengarah/Produksi
Diarahkan oleh Zamri Zakaria dan terbitan Suhan Movies & Trading

Tonton Drama Beri Sedikit Waktu Episod 2
Berikut dikongsikan link untuk tontonan anda. 

Link:

Beri sedikit waktu episod 2

*link akan dikemaskini

Tekan pautan dibawah ini untuk kemaskini dan maklumat lanjut mengenai drama.

Pelakon
Aqasha, Zara Zya, Shahz Jaszle, Farisha Irwayu, Atikah Suhaime, Ain Sufia, Shyrim, Man Raja Lawak, Rayyan Iman, Ummar Dzariff, Aryana Amani, Laila Nasir

Watak Pelakon 
Aqasha sebagai Imran
Zara Zya sebagai Hananiah
Shahz Jaszle sebagai Farhan
Farisha Irwayu sebagai Sofia
Man Raja Lawak sebagai Nasir
Rayyan Iman sebagai Lukman
Ain Sufia sebagai Elly
Ummar Dzariff sebagai Imran 
Aryana Amani sebagai Sofea

Sinopsis Drama Beri Sedikit Waktu
Hananiah telah berkahwin dengan pasangan pilihan hatinya, Farhan. Di awal perkahwinan, kehidupan mereka sangat bahagia seperti pasangan yang lain. Tapi kebahagian itu hanya seketika. Sesuatu telah berlaku tanpa diduga, Hananiah diceraikan dengan talak satu tanpa kerelaannya.

Kecewa dengan apa yang terjadi Hananiah terpaksa melepaskan semuanya. Walaupun perit, Hananiah nekad cekalkan hati dan semangat demi meneruskan kehidupannya.

Pertemuan yang tak diduga Hananiah dengan Imran menyebabkan hatinya mula berbunga dan sedikit demi sedikit membuatkan kehidupannya kembali ceria. Mampukah Hananiah kembali bahagia? Sempurnakah Imran untuk Hananiah? Apakah yang akan terjadi setelah terbongkar nya kebenaran yang disembunyikan oleh Imran?
Drama Beri Sedikit Waktu Episod 2 Drama Beri Sedikit Waktu Episod 2 Reviewed by Bawang on Tuesday, November 17, 2020 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.