Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 2 (Samarinda)

Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 2 (Samarinda).  Saksikan Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri di slot samarinda yang akan bersiaran mulai 17 Februari 2021 setiap isnin hingga khamis jam 10 malam. Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri dibarisi oleh pelakon-pelakon hebat seperti Adi Putra, Nadia Brian, Sharifah Sakinah, Aznah Hamid, Atiq Azman, Rosli Rahman Adam, Kuza dan ramai lagi.


DRAMA AKU YANG KAU GELAR ISTERI
Berikut dikongsikan maklumat mengenai drama ini. 

Info Siaran
Tarikh Mula : 17 Februari 2021
Waktu Siaran : Isnin hingga khamis, jam 10 malam
Slot : Samarinda
Jumlah Episod : 15

Pengarah/Produksi
Diarahkan oleh Shuhaimi Lua dan terbitan Tanah Beris Film Production

Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 2
Berikut dikongsikan link untuk tontonan anda. 

Link:

Link:

*link akan dikemaskini

Pelakon
Nadia Brian, Sharifah Sakinah, Adi Putra, Atiq Azman, Kuza, Aznah Hamid, Zaki Azeman, Baby Azreen, Rosli Rahman Adam, Lana Nodin, Ummar Dzariff, Laura Olivia

Watak Pelakon
Nadia Brian sebagai Raihani
Sharifah Sakinah sebagai Laila
Adi Putra sebagai Ezlan
Atiq Azman sebagai Pian
Rosli Rahman Adam sebagai Pak Salleh
Kuza sebagai Mak Su
Aznah Hamid sebagai Mak Lang
Baby Azreen sebagai Maryam
Zaki Azeman sebagai Naim
Lana Nodin sebagai Embun
Ummar Dzariff sebagai Rais

Sinopsis Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri

Sinopsis Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 2
Akan dikemaskini

Sinopsis Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 1
Raihani, Ezlan dan Laila bersahabat baik di kampung. Keperihatinan Ezlan kepada Laila menimbulkan salah faham antara mereka. Laila mempunyai perasaan terhadap Ezlan tetapi Ezlan hanya menganggap nya sebagai kawan baik sahaja. Ezlan sudah mempunyai kekasih iaitu Raihani.

Raihani yang tidak mempunyai rumah telah menumpang di rumah Laila. Kecantikan dan sifat baiknya sering dipuji oleh ibu Laila menyebabkan Laila sakit hati tambahan pula orang yang dicintai nya menyukai Raihana. 

Hubungan Ezlan dan Raihani juga tidak disenangi oleh ibu Ezlan. Tidak lama kemudian, Ezlan dan Raihani berkahwin. 
Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 2 (Samarinda) Drama Aku Yang Kau Gelar Isteri Episod 2 (Samarinda) Reviewed by Bawang on Thursday, February 18, 2021 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.