Drama Kerana Aku Isteri Bidaan Episod 28

Drama Kerana Aku Isteri Bidaan Episod 28. Jangan ketinggalan menyaksikan drama adaptasi novel terbaru di slot samarinda, Drama Kerana Aku Isteri Bidaan yang akan bersiaran bermula 16 Mei 2022 pada setiap hari isnin hingga jumaat jam 10 malam. Drama Kerana Aku Isteri Bidaan dibintangi oleh Hisyam Hamid, Scha Elinnea, Wanns Ahmad, Ellyas Abdullah, Cahaya Nilam, Syafnida Shuhaimi, Nina Nadira, Jalaludin Hassan, Silfeny Osman, Jasper Supayah dan ramai lagi.


DRAMA KERANA AKU ISTERI BIDAAN
Berikut dikongsikan maklumat mengenai drama ini.

Info Siaran
Tarikh Mula : 16 Mei 2022
Waktu Siaran : Jam 10 malam, setiap isnin hingga jumaat
Jumlah Episod : 28
Slot : Samarinda

Pengarah/Produksi
Diarahkan oleh Rahim Zali dan terbitan Creative Skill Solution

Drama Kerana Aku Isteri Bidaan Episod 28
Tekan pautan dibawah untuk kemaskini dan maklumat lanjut mengenai drama ini.


Pelakon
Scha Elinnea, Hisyam Hamid, Wanns Ahmad, Ellyas Abdullah, Cahaya Nilam, Syafnida Shuhaimi, Nina Nadira, Jalaludin Hassan, Silfeny Osman, Helvera Esmond, Lydia Saimon, Jasper Supayah, Esma Daniel, Syarul Ezani

Watak Pelakon
Scha Elinnea sebagai Raina 
Hisyam Hamid sebagai Farel 
Wanns Ahmad sebagai Aznor
Ellyas Abdullah sebagai Emad
Cahaya Nilam sebagai Wardina
Syafnida Shuhaimi sebagai Riyanita
Nina Nadira sebagai Soleha
Silfeny Osman sebagai Miara
Jasper Supayah sebagai Nana

Sinopsis Drama Kerana Aku Isteri Bidaan Episod 28
Emad memaksa Farel supaya segera membawa Raina ke hospital. Pada mulanya, mereka hampir ingin bergaduh kerana cemburu tetapi Emad mahu Farel berfikir tentang keadaan Raina dahulu.
Drama Kerana Aku Isteri Bidaan Episod 28 Drama Kerana Aku Isteri Bidaan Episod 28 Reviewed by Bawang on Wednesday, June 22, 2022 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.