Drama Aku Yang Merinduimu Episod 14

Drama Aku Yang Merinduimu Episod 14. Saksikan drama terbaru di slot widuri, Drama Aku Yang Merinduimu yang akan bersiaran bermula 15 Jun 2022 pada setiap hari isnin hingga khamis jam 6 petang. Drama Aku Yang Merinduimu dibintangi oleh Elisya Sandha, Syafie Naswip, Eleen Arisha, John Tan, Mior Hashim Manap, Aliah Lee, Isaac Iman, Iman Suhana, Zarul Imran, Jesse Lim, Neera Azizi dan ramai lagi.


DRAMA AKU YANG MERINDUIMU
Berikut dikongsikan maklumat mengenai drama ini.

Info Siaran
Tarikh Mula : 15 Jun 2022
Waktu Siaran : Jam 6 petang, setiap isnin hingga khamis
Jumlah Episod : 26
Slot : Widuri

Pengarah/Produksi
Diarahkan oleh Amor Rizan dan terbitan Radius One Sdn Bhd

Drama Aku Yang Merinduimu Episod 14
Tekan pautan dibawah untuk kemaskini dan maklumat lanjut mengenai drama ini.


Pelakon
Elisya Sandha, Syafie Naswip, Eleen Arisha, John Tan, Mior Hashim Manap, Iman Suhana, Aliah Lee, Isaac Iman, Zarul Imran, Jesse Lim, Neera Azizi, Shekeen Waida, Auni Zahra, Ahmad Amim

Watak Pelakon
Elisya Sandha sebagai Husna
Syafie Naswip sebagai Tengku Danial
Eleen Arisha sebagai Siti
Aliah Lee sebagai Engku Mariam
Isaac Iman sebagai Rayyan
John Tan sebagai Eric
Mior Hashim Manap sebagai Pak Seman
Iman Suhana sebagai Tengku Zalia
Zarul Imran sebagai Zizan
Jesse Lim sebagai Vincent
Neera Azizi sebagai Tasya
Shekeen Waida sebagai Lily
Auni Zahra sebagai Husna

Sinopsis Drama Aku Yang Merinduimu Episod 14
Husna menolak permintaan Pak Seman untuk mempertimbangkan pelawaan Zizan.
Drama Aku Yang Merinduimu Episod 14 Drama Aku Yang Merinduimu Episod 14 Reviewed by Bawang on Thursday, July 07, 2022 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.