Drama Tarik Aku Ke Syurga Episod 14

Drama Tarik Aku Ke Syurga Episod 14. Terbaru di slot samarinda, nantikan drama adaptasi novel tarik daku ke syurga karya Haitun Kamarazaman yang akan bersiaran bermula 23 Jun 2022 pada setiap hari isnin hingga khamis jam 10 malam. Drama Tarik Aku Ke Syurga dibintangi oleh Nelissa Nizam, Zul Ariffin, Keith Foo, Lisdawati, Esma Daniel, Idzham Ismail, Izzendra dan ramai lagi.


DRAMA TARIK AKU KE SYURGA
Berikut dikongsikan maklumat mengenai drama ini.

Info Siaran
Tarikh Mula : 23 Jun 2022
Waktu Siaran : Jam 10 malam, setiap isnin hingga khamis
Jumlah Episod : 28
Slot : Samarinda

Pengarah/Produksi
Diarahkan oleh Malek Rahman dan terbitan Creative Skill Solution

Drama Tarik Aku Ke Syurga Episod 14
Tekan pautan dibawah untuk kemaskini dan maklumat lanjut mengenai drama ini.


Pelakon
Nelissa Nizam, Zul Ariffin, Lisdawati, Keith Foo, Izzendra, Ayra Messi, Esma Daniel, Idzham Ismail, Afzan A.Rahman, Myra Zareil, Aleeza Kasim, Zila Bakarin

Watak Pelakon
Zul Ariffin sebagai Zamri
Nelissa Nizam sebagai Zara Adelia
Esma Daniel sebagai Dato Azman
Lisdawati sebagai Hajah Raudah
Izzendra sebagai Natasha
Ayra Messi sebagai Julia
Idzham Ismail sebagai Dahlan
Aleeza Kasim sebagai Maria
Zila Bakarin sebagai Jamilah

Sinopsis Drama Tarik Aku Ke Syurga Episod 14
akan dikemaskini sebentar lagi.
Drama Tarik Aku Ke Syurga Episod 14 Drama Tarik Aku Ke Syurga Episod 14 Reviewed by Bawang on Monday, July 18, 2022 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.