Drama Aku Tanpa Cintamu Episod 8

Drama Aku Tanpa Cintamu Episod 8. Jangan ketinggalan menyaksikan drama terbaru di slot samarinda, Drama Aku Tanpa Cintamu yang akan bersiaran bermula 15 September 2022 pada setiap hari isnin hingga khamis jam 10 malam. Drama Aku Tanpa Cintamu dibintangi oleh Bella Astillah, Zamarul Hisham, Eizlan Yusof, Malek Mccrone, Jihaa Sham, Mas Anizan, Shah Iskandar, Julia Farhana, Zarynn Min dan ramai lagi.


DRAMA AKU TANPA CINTAMU
Berikut dikongsikan maklumat mengenai drama ini.

Info Drama
Tarikh Mula : 15 September 2022
Waktu Siaran : Jam 10 malam, setiap isnin hingga khamis
Jumlah Episod : 15
Slot : Samarinda

Pengarah/Produksi
Diarahkan oleh Emi Suffian dan terbitan Wiranusa Corporation Sdn Bhd

Drama Aku Tanpa Cintamu Episod 8
Tekan pautan dibawah untuk kemaskini dan maklumat lanjut mengenai drama ini.


Pelakon
Bella Astillah, Zamarul Hisham, Eizlan Yusof, Malek Mccrone, Jihaa Sham, Mas Anizan, Shah Iskandar, Julia Farhana, Zarynn Min, Khaty Azian, Bella Rahman

Watak Pelakon
Zamarul Hisham sebagai Adam
Bella Astillah sebagai Nuha
Malek Mccrone sebagai Hadi
Shah Iskandar sebagai Syed
Julia Farhana Marin sebagai Fatin 
Eizlan Yusof sebagai Idris
Jihaa Sham sebagai Lydia
Mas Anizan sebagai Murni
Zarynn Min sebagai Linda
Khaty Azian sebagai Sarah
Bella Rahman sebagai Syura

Sinopsis Drama Aku Tanpa Cintamu Episod 8
Nuha mula rasa tertekan dan takut pada Adam bila suaminya marah-marah. Nuha juga akan menggigil ketakutan apabila dia melakukan kesalahan kecil tanpa sengaja.
Drama Aku Tanpa Cintamu Episod 8 Drama Aku Tanpa Cintamu Episod 8 Reviewed by Bawang on Wednesday, September 28, 2022 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.