8 Serum dan Essence terbaik yang mampu merawat wajah anda



Apakah perbezaan di antara serum dan essence? untuk pengerahuan anda serum ni texturenya lebih pekat berbanding essence dan fungsinya adalah untuk merawat kulit dgn lebih baik sehingga ke lapisan dalam kulit. Essence banyak digunakan untuk produk anti penuaa. Tapi sekarang kebayakkan produk yang dilkeluarkan mempunyai kedua-dua fungsi iaitu serum dan essence.

Kebanyakkan harga serum adalah lebih mahal sedikit jika dibandingkan dengan skin care range yang lain disebabkan ingredients dalam sesuatu produk.

Okey untuk pengetahuan anda serum adalah salah satu skin care yang perlu diguna pakai selepas mencuci muka, apply toner, apply serum then moisturizer. Serum mempunyai bahan-bahan yang terbaik untuk terus meresap di dalam kulit disebabkan molekul serum yang kecil. Serum ini dapat memperbaiki kulit wajah kita dari dalam kulit.

Untuk dapatkan hasil yang terbaik bagi penggunaan serum, apabila apply di wajah sambil urut atau massage wajah kita. Apabila apply any skin care mestilag berlawanan arah bulu roma. So the best way ialah urut dari bawah ke atas.

Mari kita lihat serum yang terbaik untuk wajah anda.

1) EUCERIN DERMO PURIFYER CONCENTRATE SERUM


Brand produk ini dari Jerman dan dermatologically tested. Produk ini sesuai untuk wajah yang berminyak dan berjerawat. Sesuai juga untuk sensitive skin. Mampu menghilangkan parut jerawat di wajah.

2) NARUKO TEA TREE SHINE CONTROL & BLEMISH CKEAR SERUM


Produk ini dihasilkan dari Taiwan. Sesuai untuk kulit berjerawat, berminyak dan kusam. Tea tree sangat bagus untuk menghilangkan jerawat.

3) NARUKO RAW JOB'S TEARS PORE MINIMIZING & BRIGHTENING ESSENCES


Produk dari taiwan. Sesuai untuk all type skin. Pori terbuka dan masalah wajah kusam juga patut guna produk ini. Diperbuat daripada sejenis barley yang mampu mencerahkan wajah dan kulit kusam.

4) PURE BEAUTY PINK PORE PERFECTION ESSENCES


produk ini dihasilkan dari korea selatan. Produk ini dapat membantu kulit daripada tumbuh jerawat (prevent not cure). Sesuai untuk kulit berminyak dan liang pori terbuka. Also sesuai untuk combination skin.

5) HADA LABO AIRBUTIN WHITENING ESSENCES


Airbutin dapat melawan pembentukkan parut hitam. Sesuai untuk semua jenis kulit dan dapat mencerahkan kulit.

6) AVENE HYDRANCE OPTIMAL HYDRATING SERUM


Produk ini sesuai untuk mereka yang mengalami kulit sensitif, alergik dan sebagainya. Sesuai untuk kulit wajah yang kering dan dapat mengurangkan kesan kemerahan dan kegatalan pada kulit.

7) CLINELLE PURE SWISS HYDRACALM SERUM


Produk ini dapat mengekalkan kelembapan wajah anda dalam masa yang panjang.  Sesuai untuk kulit kering dan normal. Hydrating memang bagus untuk mengurangkan garis-garis halus pada wajah disebabkan kulit kering.

8) LOREAL WHITE PERFECT LASER DERM WHITE ESSENCE


Kulit akan nampak lebih cerah berseri dan dapat mengurangkan bintik hitam pada kulit. Sesuai untuk mereka yang ingin mencerahkan kulit. Sesuai untuk kesemua jenis kulit.
8 Serum dan Essence terbaik yang mampu merawat wajah anda 8 Serum dan Essence terbaik yang mampu merawat wajah anda Reviewed by Bawang on Wednesday, August 01, 2018 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.