Biodata pelakon Aidit Noh nafi gosip bercinta dengan Rita Rudaini

Biodata Aidit Noh. Mungkin belum berapa dikenali dalam industri hiburan tanahair kerana masih baru atau mungkin kurang muncul dalam drama selaku watak utama. Selepas menjuarai program mencari model iaitu Him for Hatta pada April 2014, beliau semakin mencuri hati peminat tempatan. Selain aktif di pentas peragaan dan iklan komersial, Aidit turut terlibat dalam bidang lakonan. Sepanjang bergelar anak seni, beliau telah terpalit dengan gosip menjalin hubungan cinta dengan Aida Jebat, Mira Filzah, Dynas Mokhtar dan sekarang hagat diperkatan dengan aktres yang cantik dan seksi iaitu Rita Rudaini.



Aidit dan Rita Rudaini bakal digandingkan berdua buat pertama kali dalam drama terbaru iaitu Congirl terbitan Zeel Production.

Biodata Aidit Noh


Nama Komersial: Aidit Noh

Nama Penuh: Ahmad Aidit Noh

Umur: 25 tahun (2018)

Asal: Kuala Lumpur

Pendidikan Tertinggi: Penuntut jurusan Kejuruteraan Pesawat di Universiti Kuala Lumpur Malaysian Institute of Aviation Technology (UniKL MIAT)

Kerjaya: Model dan Pelakon 

Drama: Cinta Nasi Ambeng, Jodoh Sebelah Pintu, Sesal Separuh Nyawa, Sweetie Nannie dan Meh, Sandar Pada Aku, Dosa perempuan, Kelip-kelip kota london

Laman Sosial:

Instagram: https://www.instagram.com/aiditnoh/


GAMBAR KACAK AIDIT NOH








Biodata pelakon Aidit Noh nafi gosip bercinta dengan Rita Rudaini Biodata pelakon Aidit Noh nafi gosip bercinta dengan Rita Rudaini Reviewed by Bawang on Wednesday, August 01, 2018 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.