Drama Pia Episod 12

Drama Pia bakal menghiasi Slot Lestary TV3 bulan Ramadan ini bermula 3 Mei 2019. Drama terbitan JS Pictures di bawah arahan Azman Yahya akan bersiaran pada setiap hari Rabu hingga Jumaat jam 9.00 malam selama 15 episod. Menampilkan pelakon hebat seperti Zara Zya, Alif Satar, Naim Daniel, Azira Shafinaz dan ramai lagi. 


PELAKON DRAMA PIA
Zara Zya, Alif Satar, Naim Daniel, Azira Shafinaz, Sheila Rusly, Idzham Ismail, Annie Mosha, Izzat Mushtaq, Zalfa Zin, Fathil Dani, Badrul Muhayat. 


TONTON DRAMA PIA EPISOD 12



SINOPSIS DRAMA PIA
Drama Pia mengisahkan tentang Pia (Zara Zya) yang tersepit di antara tugasnya sebagai seorang isteri dan tanggungjawabnya terhadap adiknya yang kurang upaya. Selepas kematian ibu bapanya akibat dadah, Pia dijaga oleh Pak Long Mat. Pia mempunyai seorang adik yang cacat akibat cerebal palsy bernama Budi (Naim Daniel). Zafran (Alif Satar) merupakan rakan mengaji Pia yang tinggal bersama ibu bapa saudaranya dan menyukai Pia. 

Ibu saudara Zafran bernama Ila sering memerhatikan gerak geri Zafran dan tahu akan percintaan mereka dan cuba menghalangnya. Setelah dewasa Zafran meneruskan pengajiannya ke luar negara dan apabila pulang terus mengahwini Pia. Tetapi perkahwinan itu tidak direstui Ila. Zafran yang mahukan sepenuh perhatian daripada Pia telah menghantar Budi ke pusat penjagaan. Hubungan mereka lama kelamaan semakin dingin disebabkan Zafran mula berubah dan menambahkan lagi kesengsaraan di hati Pia. 
Drama Pia Episod 12 Drama Pia Episod 12 Reviewed by Bawang on Thursday, May 30, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.