Drama Sara Sajeeda Episod 13

Saksikan Drama Sara Sajeeda yang akan disiarkan mulai 3 Oktober 2019 di Slot Samarinda TV3 setiap Isnin hingga Khamis jam 10.00 malam. Drama in akan bersiaran selama 30 episod dimana diarahkan oleh Eoon Shuhaini dan terbitan Zeel Production. Menampilkan pelakon hebat daripada Malaysia dan Pakistan iaitu Tiz Zaqyah, Arslan Asad Butt, Anmol Baloch, Fahrin Ahmad, Fauziah Gous dan ramai lagi. 



PELAKON DRAMA SARA SAJEEDA
Tiz Zaqyah, Arslan Asad Butt, Anmol Baloch, Fahrin Ahmad, Uyaina Arshad, Tasha Shila, Rita Rudaini, Aidit Noh, Datuk Yusuf Haslam, Alizeh Shah, Mas Anizan, Nisho Begum, Salma Saleem, Aliha Chaudry, Isha Noor, Farhan Ali Mali


TONTON SARA SAJEEDA EPISOD 13



LINK: 

SINOPSIS DRAMA SARA SAJEEDA
Sara ialah seorang pensyarah yang tegas dan berprinsip. Manakala Sajeeda ialah simbol gadis desa yang masih suci fikiran dan hatinya. Namun keduanya masih wanita yang memerlukan seorang lelaki dalam kehidupan masing-masing. 

Sara menolak Megat, peguam muda sukses pilihan ayahnya. Sara bencikan lelaki yg ego dan bersikap persis ayahnya. Manakala Sajeeda, terjerat dalam perkahwinan tanpa cinta bersama Fawaad.

Tanpa Sajeeda ketahui, Fawaad telah pun terlebih dahulu berkahwin di Malaysia bersama Sara walaupun tanpa restu ayah Sara. Satu demi satu insiden berlaku hingga menyebabkan Sara ke Pakistan yang menemukan dia dengan Sajeeda. Hinggalah pada akhirnya kedua wanita ini bersatu. 

Apakah yang menyebabkan mereka bersatu? Dapatkah masing-masing menemui cinta sejati? 
Drama Sara Sajeeda Episod 13 Drama Sara Sajeeda Episod 13 Reviewed by Bawang on Thursday, October 24, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.