Drama Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 10

Jangan ketinggalan menyaksikan Drama Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis diinspirasikan daripada novel karya Aulia Iman. Drama Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis akan bersiaran mulai 24 Disember 2019 pada setiap hari isnin hingga jumaat jam 7.00 malam di Slot Drama Vaganza Astro Ria. Dibintangi oleh pelakon Nafiz Muaz, Uqasha Senrose, Yusof Bahrin, Elly Mazlein, Harun Hashim dan ramai lagi.


DRAMA PENGANTIN LELAKI UNTUK CIK GADIS
Berikut dikongsikan maklumat mengenai drama ini

Waktu Siaran
Tarikh Mula : 24 Disember 2019
Waktu : Setiap Isnin - Jumaat jam 7.00 malam
Jumlah episod : 24
Slot Drama Vaganza Asto Ria


TONTON DRAMA PENGANTIN LELAKI UNTUK CIK GADIS EPISOD 10

Berikut dikongsikan link atau video drama ini. Sila klik link dibawah⬇️⬇️ untuk menonton. 


LINK:

*video atau link akan dikemaskini

Pengarah/Produksi
Drama ini diarahkan oleh Hashim Rejab dan terbitan Mache Allstar United Sdn Bhd

Pelakon
Nafiz Muaz, Uqasha Senrose, Yusof Bahrin, Elly Mazlein, Harun Hashim, Azri Iskandar, Catriona Ross, Reza Hasbi, Norlia Ghani, Aman Graseka, Zarynn Min, Yusri Saleh

Watak Pelakon
🐞Nafiz Muaz sebagai Kris Al-Hadi
🐞Uqasha Senrose sebagai Salsabila
🐞Yusof Bahrin sebagai Khyril
🐞Elly Mazlein sebagai Yasmin

Sinopsis Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis
Mengisahkan tentang percintaan Kris Al-Hadi seorang anak yang manja, banyak kerenah, malas mandi dan segala keputusan untuk dirinya semua ditentukan oleh ibunya. Disebabkan itu timbul rasa tidak senang hati di kalangan abang-abang dan kakaknya. 

Kris mula jatuh cinta pandang pertama dengan gadis yang sedang menanti hari perbicaraan, Salsabila salah seorang anak pekerjanya. Salsabila telah dituduh pecah amanah dan ditahan dipenjara. Kris telah membantunya dan mereka mula saling menyukai.

Namun kedatangan Yasmin, tunang kepada abangnya, Khairyl yang selalu cuba mengodanya telah menyusahkannya. Kris telah dipaksa berkahwin dengan Yasmin oleh ayahnya kerana salah faham. Kris yang tidak bersetuju telah memaksa ayahnya membuat perancangan lain.

Pada hari perkahwinan yang sama dengan abangnya, Kris dan Salsabila rasa tertipu apabila nama Salsabila disebut ketika ijab kabul dengan Khairyl. Kris kecewa dan menghilangkan diri. Kehilangan Kris membuatkan Salsabila dan ayahnya menanggung sengsara.

Lagu Tema
Akan dikemaskini
Drama Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 10 Drama Pengantin Lelaki Untuk Cik Gadis Episod 10 Reviewed by Bawang on Monday, January 06, 2020 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.