Drama Seadanya Aku Episod 11

Jangan ketinggalan menyaksikan Drama Seadanya Aku adaptasi daripada Novel karya Rissa Ahdiya yang akan bersiaran mulai 15 Januari 2020 setiap hari Isnin hingga Jumaat jam 7.00 malam di Slot Akasia TV3. Drama Seadanya Aku dibintangi oleh Zara Zya, Azlee Khairi, Elvina Mohamad, Dayana Roza, Redza Rosli dan ramai lagi. 

ARTIKEL BERKAITAN : Sinopsis Novel Seadanya Aku


DRAMA SEADANYA AKU
Berikut dikongsikan maklumat mengenai drama ini. 

Waktu Siaran
Tarikh Mula : 15 Januari 2020
Waktu : jam 7.00 malam, setiap Isnin-Jumaat
Jumlah episod : 
Slot : Akasia TV3

Pengarah/Produksi
Drama ini diarahkan oleh Feroz Kader dan terbitan Country Universal Sdn Bhd


Tonton Drama Seadanya Aku Episod 11

Berikut dikongsikan video atau link untuk tontonan anda. Sila klik link dibawah⬇️



LINK:

*video atau link akan dikemaskini

Pelakon
Zara Zya, Azlee Khairi, Elvina Mohamad, Dayana Roza, Redza Rosli, Fadlan Hazim, Sharifah Husna, Azri Iskandar, Ainina Ahmad

Watak Pelakon
Zara Zya sebagai Aufiya
Azlee Khairi sebagai Zarul
Elvina Mohamad sebagai Wina
Dayana Roza sebagai Zureen
Redza Rosli sebagai Taufik
Sharifah Husna sebagai Eliza
Fadlan Hazim sebagai Hadi

Sinopsis Seadanya Aku
Segalanya seakan hancur buat Aufiya. Disaat hari perkahwinan, tunangnya Taufik menghilangkan diri disebabkan kisah silam Aufiya. Janji Taufik untuk menerima dirinya seadanya hanya tinggal janji.

Namun muncul Zarul yang menawarkan diri sebagai pengganti menyelamatkan maruahnya di hari pernikahan itu. Aufiya menerima bantuan Zarul walaupun rasa bersalah kerana lelaki itu merupakan tunang kepada Wina yang juga sahabat baiknya.

Perkahwinan itu tidak mampu Aufiya khabarkan hatta kepada kawan-kawan baiknya sendiri kerana yang menjadi suaminya itu hanyalah sekadar pinjaman. Pinjaman seorang sahabat yang dikhianatinya dalam diam.

Hati Aufiya mula berdolak-dalik antara suami dan sahabat yang dikasihi. Sikap Zarul yang melindungi dan menerima dia seadanya tanpa sebarang syarat mula membuatkan hatinya terbuai. Tapi Wina itu sahabatnya yang paling baik. Melukakan Wina umpama melukakan hati sendiri.

Aufiya bersahabat baik dengan Wina dan Zureen sejak zaman sekolah lagi dan sampai ke alam pekerjaan mereka masih bersama dan tinggal bersama. Namun tanpa disedari wujud perasaan cemburu antara mereka.
Drama Seadanya Aku Episod 11 Drama Seadanya Aku Episod 11 Reviewed by Bawang on Wednesday, January 29, 2020 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.