Drama Maaf Tak Indah Episod 9

Saksikan Drama Maaf Tak Indah adaptasi daripada Novel Maaf Tak Indah karya Emy Roberto yang akan disiarkan mulai 12 Februari 2020 pada setiap isnin hingga khamis jam 10 malam di Slot Samarinda TV3. Drama Maaf Tak Indah dibintangi oleh Azlee Khairi, Azar Azmi, Ruhainies, Fizo Omar, Cassia Iman dan ramai lagi. 


DRAMA MAAF TAK INDAH
Berikut dikongsikan maklumat mengenai drama ini.

Waktu Siaran
Tarikh Mula : 12 Februari 2020
Waktu : Setiap Isnin hingga Khamis, jam 10 malam
Jumlah Episod : 18
Slot : Samarinda TV3


Tonton Drama Maaf Tak Indah Episod 9

Berikut dikongsikan link atau video untuk tontonan anda. Sila klik link dibawah⬇️



LINK: 

*video atau link akan dikemaskini

Pengarah/Produksi
Diarahkan oleh Zamri Zakaria dan terbitan Zamriez Golden Pictures Sdn Bhd

Pelakon
Azlee Khairi, Azar Azmi, Ruhainies, Fizo Omar, Zulkifli Ismail, Aida Khalida, Mustapha Kamal, Didie Alias, Zuhayr, Cassia Iman, Melanie Tan, Pauline Tan

Watak Pelakon
Azlee Khairi sebagai Reimi 
Azar Azmi sebagai Syazan
Ruhainies sebagai ziela 
Fizo Omar sebagai Jai

Sinopsis Drama Maaf Tak Indah
Drama Maaf Tak Indah mengisahkan tentang Syazan yang tersilap langkah melahirkan anak yang dia cuba gugurkan. Kelahiran anak yang dinamakan Adam itu menyedarkan Syazan. Namun semuanya telah terlambat dia diceraikan oleh suaminya Raimie yang tidak dapat menerima perbuatan itu, malah Syazan dibuang keluarga dan berpisah dari anaknya. Hati Syazan tambah terluka apabila Raimie menjalin hubungan dengan Zila.

Setelah 5 tahun, mereka dipertemukan semula. Penderitaan Syazan tidak berpenghujung. Dia sentiasa rindukan Adam namun tidak diberikan peluang oleh Raimie untuk berjumpa. Syazan pula menyembunyikan kehadiran anaknya Tia dari pengetahuan Raimie.
Drama Maaf Tak Indah Episod 9 Drama Maaf Tak Indah Episod 9 Reviewed by Bawang on Wednesday, February 26, 2020 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.