Drama Chandelier Episod 11

Jangan ketinggalan menyaksikan Drama Chandelier adaptasi daripada Novel Karya Acik Lana yang akan bersiaran mulai 10 Februari 2020 pada setiap Isnin hingga Khamis jam 10.00 malam di Slot Megadrana Astro Ria. Drama Chandelier dibintangi oleh Ben Amir, Mimi Lana dan ramai lagi.


DRAMA CHANDELIER
Berikut dikongsikan maklumat mengenai drama ini.

Waktu Siaran
Tarikh Mula : 10 Februari 2020
Waktu : Jam 10.00 malam, setiap Hari Isnin hingga Khamis
Jumlah Episod : 24
Slot : Megadrama Astro Ria


Tonton Drama Chandelier Episod 11

Berikut dikongsikan video atau link untuk tontonan anda. Sila klik link dibawah⬇️


LINK:

*video atau link akan dikemaskini

Pengarah/Produksi
Diarahkan oleh Michael Ang dan terbitan Juvita Viden Sdn Bhd

Pelakon
Ben Amir, Mimi Lana, Norman Hakim, Shasha Abedul, Nadya Syahera, Alif Muhaimin, Diana Dee, Aisar Khaledd, Nynaa Harizal, Sharifah Shahora, Laila Nasir

Watak Pelakon
Ben Amir sebagai Kaef
Mimi Lana sebagai Keisha
Norman Hakim sebagai Dato Emran

Sinopsis Drama Chandelier
Keisha Edlina digelar gold digger kerana mempunyai wajah pan-Asia dan tubuh yang sempurna. Dengan kecantikan yang ada, dia akan menggoda lelaki kaya dan peras harta mereka habis-habisan. Selepas puas kikis, dia mencari lelaki lain yang jauh lebih kaya pula.

Hubungan dua tahun bersama Datuk Eusoff tidak menjadi dan dia cuba berpaling pula kepada Tan Sri Emran. Belum sempat mencapai angan-angan, satu insiden ngeri telah menimpa Keisha Edlina. Kiesha diserang sehingga berlakunya kecacatan dimukanya. Dia berputus asa untuk meneruskan hidup, namun kemunculan Kaef mengubah haluannya.

Hatinya terpikat dengan keikhlasan lelaki itu walaupun Kaef tidak punya banyak harta atau kemewahan. Sedang indah menikmati hidup penuh bahagia di sisi Kaef, ujian dan dugaan hadir membuatkan Keisha Edlina terpaksa berkorban.

Kaef disaman dalam perniagaannya dan untuk menyelamatkan Kaef, Keisha meminta pertolongan daripada Tan Sri Emran. Tetapi dengan syarat Keisha perlu meninggalkan Kaef serta berkahwin dengan Tan Sri Emran.
Drama Chandelier Episod 11 Drama Chandelier Episod 11 Reviewed by Bawang on Wednesday, February 26, 2020 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.