Drama Rindu Yang Terindah Episod 9

Jangan ketinggalan menyaksikan drama terbaru berjudul Rindu Yang Terindah adaptasi daripada Novel Derita Terindah karya Eshal Nuranis yang akan bersiaran mulai 16 Mac 2020 setiap Isnin hingga Khamis jam 10.00 malam di slot samarinda tv3. Drama Rindu Yang Terindah menampilkan lakonan daripada Redza Rosli, Amelia Henderson, Adam Lee, Tunku Affie Rania, Esma Daniel dan ramai lagi. 


DRAMA RINDU YANG TERINDAH
Berikut dikongsikan maklumat mengenai drama ini. 

Waktu Siaran
Tarikh Mula : 16 Mac 2020
Waktu : jam 10 malam, setiap Isnin hingga Khamis
Jumlah Episod : 20
Slot : Samarinda TV3


Tonton Drama Rindu Yang Terindah Episod 9

Berikut dikongsikan link atau video untuk tontonan anda. Sila klik link dibawah⬇️

LINK:

*video atau link akan dikemaskini

Pengarah/Produksi
Diarahkan oleh Emi Sufian dan terbitan OrangeTree Production Sdn Bhd

Pelakon
Redza Rosli, Amelia Henderson, Adam Lee, Tunku Affie Rania, Esma Daniel, Maria Farida, Wan Nor Azlin, Emelda Rosemila, Nazrief Nazri, Hazman Al-Idrus, Wanna Ali, Shahz Jaszle, Zaefrul Nordin

Watak Pelakon
Redza Rosli sebagai Hazill Wafiy
Amelia Henderson sebagai Airis Warda 
Adam Lee sebagai Hazim Wafiy
Esma Daniel sebagai Sofia

Sinopsis Rindu Yang Terindah
Drama ini mengisahkan tentang Hazill Wafiy dan Airis Warda yang berkahwin gara-gara dendam dan tanpa rasa cinta. Hazill menyimpan dendam diatas kematian adiknya, Hazieq. Kematian Hazieq juga menjadi sebab hidup Airis menderita. Bukan hanya emosi tetapi tubuh badannya juga sering disakiti. 

Walaupun menikahi Hazill tanpa rasa cinta, Airis tetap cuba meraih perhatian suaminya. Dia tahu syurga terletak pada lelaki itu. Manakala Hazill yang terikat antara sayang dan dendam masih mempertahankan egonya.

Penyakit yang disembunyikan akhirnya terbongkar jua. Lebih membunuh jiwa Hazill Wafiy, isterinya tiada di sisi bahkan semakin jauh. Airis membawa diri bagi menenangkan hatinya. Masih adakah kebahagiaan setelah ada jarak yang memisahkan? Mampukah Hazill mengungkap kata cinta untuk isterinya?
Drama Rindu Yang Terindah Episod 9 Drama Rindu Yang Terindah Episod 9 Reviewed by Bawang on Monday, March 30, 2020 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.