Sinopsis Saat Aku Berpaling Lakonan Nafiez Zaidi

Jangan ketinggalan menyaksikan Drama Saat Aku Berpaling bermula 20 Jun 2020 jam 7.00 malam pada setiap hari Khamis hingga Ahad di Slot Widuri TV1. Drama Saat Aku Berpaling dibintangi oleh Nafiez Zaidi, Haeriyanto Hassan, Jay Iswazir, Suriati Baharom, Ziema Din, Ferth Jasni, Khairil Anwar Aman, Dayang Areeda dan ramai lagi.


DRAMA SAAT AKU BERPALING
Berikut dikongsikan maklumat mengenai drama ini. 

Info Siaran
Tarikh Mula : 20 Jun 2020
Waktu : Jam 7.00 malam, setiap Khamis hingga Ahad
Jumlah Episod : 13
Slot : Widuri TV1

Pengarah/Produksi
Diarahkan oleh Othman Basri dan terbitan Direct2U Productions Sdn Bhd

Pelakon
Nafiez Zaidi, Haeriyanto Hassan, Jay Iswazir, Suriati Baharom, Ziema Din, Ferth Jasni, Khairil Anwar Aman, Dayang Areeda, Abil Kamaruzaman, Mysara Sufya, Asri Ismail, Kamarool Hj Yusof, Saidi Sabri, Norhamiza Nor, Dhiya Zana, Rashdan Baba, Arja Lee

Watak Pelakon
Nafiez Saidi sebagai Faizal
Heriyanto Hassan sebagai Hashim
Jay Iswazir sebagai Farid
Suriati Baharom sebagai Rosnah
Ziema Din sebagai Faizah
Ferth Jasni sebagai Alfian
Khairil Anwar Aman
Dayang Areeda sebagai Julia
Abil Qamaruzaman sebagai Azram

Sinopsis Saat Aku Berpaling
13 tahun berlalu, tiba-tiba Hashim kembali bersama anaknya, Faizal ke rumah Saudi. Namun, pertanyaan bertubi-tubi daripada Saudi tentang Rosnah, Farid dan Faizah mengundang kemarahan dan mengganggu emosi Hisham. Apa sebenarnya telah berlaku?
Sinopsis Saat Aku Berpaling Lakonan Nafiez Zaidi Sinopsis Saat Aku Berpaling Lakonan Nafiez Zaidi Reviewed by Bawang on Saturday, June 20, 2020 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.