Drama 7 Hari Mencintaiku 2 Episod 33

Drama 7 Hari Mencintaiku 2 Episod 33 | Drama 7 Hari Mencintaiku 2 bakal melabuhkan tirai pada 16 Ogos ini setelah berjaya menambat hati penonton drama tempatan selama 33 episod. Jadi jangan ketinggalan menyaksikan Drama 7 Hari Mencintaiku 2 adaptasi daripada Novel 7 Hari Mencintaiku 2 karya Siti Rosmizah yang bersiaran pada setiap isnin hingga jumaat jam 7 malam. Drama 7 Hari Mencintaiku 2 dibintangi oleh Shukri Yahaya. Siti Saleha, Kazar Saisi, Liza Abdullah, Jasmin Hamid, Shaharuddin Tambi, Wan Sharmila, Syazwan Zulkifli, Jaja Iliyes, Wafariena dan ramai lagi. Drama ini telah memulakan siarannya pada 2 julai 2020 di slot akasia. 


DRAMA 7 HARI MENCINTAIKU 2
Berikut dikongsikan maklumat mengenai drama ini. 

Lihat Juga : Sinopsis Novel 7 Hari Mencintaiku 2

Info Drama
Tarikh Mula : 2 Julai 2020
Waktu : Setiap Isnin hingga Jumaat, jam 7.00 malam
Jumlah Episod : 33
Slot : Akasia

Pengarah/Produksi
Diarahkan oleh Jamal Khan dan terbitan SR One Sdn Bhd


7 Hari Mencintaiku 2 Episod 33
Berikut dikongsikan link atau video untuk tontonan anda. Sila klik link dibawah

LINK: drama 7 hari mencintaiku 2 episod 33
7 hari mencintaiku 2 episod akhir

*video atau link akan dikemaskini

Watak Pelakon
Shukri Yahaya sebagai Khuzairi
Siti Saleha sebagai Mia Adriana
Kazar Saisi sebagai Pak Samad
Liza Abdullah sebagai Mak Leha
Jasmin Hamid sebagai Hayati
Shaharuddin Tambi sebagai Dato Johari
Wan Sharmila sebagai Sofi
Syazwan Zulkifli sebagai Helmi
Jaja Iliyes sebagai Nadia
Bil Azali sebagai Zaidi
Dhia Irdina sebagai Alisa

Pelakon
Shukri Yahaya. Siti Saleha, Kazar Saisi, Liza Abdullah, Jasmin Hamid, Shaharuddin Tambi, Wan Sharmila, Syazwan Zulkifli, Jaja Iliyes, Wafariena, Bil Azali, Dhia Irdina, Puteri Rafasya, Faye Kusairi, Idris Mat Diah, Anne Abdullah

Sinopsis Drama 7 Hari Mencintaiku 2
Mia Adriana dan Khuzairi melayari hidup bahagia berumah tangga. Ditambah pula dengan kehadiran cahaya mata kedua mereka.

Di saat mereka sedang diulit bahagia, Puan Hayati dan Dato’ Johari kembali dengan dendamnya. Hebat Puan Hayati mengatur rancangan dan Mia Adriana termakan dengan kata-katanya. Syakila tak kurang juga hebatnya. Mak Leha juga turut ingin memisahkan Mia dan Khuzairi dengan ingin menjodohkan anaknya dengan Nurul. Adakah hubungan perkahwinan Mia Adriana dan Khuzairi bahagia hingga ke akhir hayat? Sama-sama kita nantikan 7 hari mencintaiku 2 episod 33 pada 17 Julai ini. 

Drama 7 Hari Mencintaiku 2 Episod 33 Drama 7 Hari Mencintaiku 2 Episod 33 Reviewed by Bawang on Saturday, August 15, 2020 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.