Drama Pengantin Satu Malam Episod 15

Drama Pengantin Satu Malam Episod 15 | Saksikan Drama Pengantin Satu Malam adaptasi daripada Novel 1001 Malam karya Sophilea yang akan bersiaran mulai 18 Ogos 2020 jam 7 malam pada setiap isnin hingga jumaat di Slot Akasia. Drama Pengantin Satu Malam dibintangi oleh Nazim Othman, Amelia Henderson, Fizo Omar, Afifah Nasir, Mustapha Kamal, Susan Manen dan ramai lagi. 


DRAMA PENGANTIN SATU MALAM
Berikut dikongsikan maklumat mengenai drama ini. 

BACA JUGA : 

Info Drama
Tarikh Siaran : 18 Ogos 2020
Waktu : setiap Isnin hingga Jumaat jam 7 malam
Jumlah Episod : 28
Slot : Akasia

Pengarah/Produksi
Diarahkan oleh Eoon Shuhaini dan terbitan A10 Alliance Sdn Bhd

Tonton Drama Pengantin Satu Malam Episod 15
Berikut dikongsikan link atau video untuk tontonan anda. Sila klik link dibawah

LINK:

*link atau video akan dikemaskini

Pelakon
Nazim Othman, Amelia Henderson, Fizo Omar, Afifah Nasir, Mustapha Kamal, Susan Manen, Edika Yusof, Sanjna Suri, Sharifah Shahora, Norish Karman, Farisha Irwayu

Watak Pelakon
Nazim Othman sebagai Zahred Hadri
Amelia Henderson sebagai Zulaikha Nasreen
Fizo Omar sebagai Rasul Fadlan
Afifah Nasir sebagai Puteri Rihana
Mustapha Kamal sebagai Zakaria
Susan Manen sebagai Asiah
Edika Yusof sebagai Dato Haris
Sharifah Shahora sebagai Datin Asyikin
Norish Karman sebagai Tun Roziah

Sinopsis Drama Pengantin Satu Malam
Drama ini mengisahkan tentang Zulaikha yang terdesak memerlukan wang untuk pembedahan ibunya dengan segera.  Dengan rasa putus asa, dia meminta pertolongan daripada Zahred iaitu bosnya.  Zahred bersetuju untuk meminjamkan wang kepadanya tetapi dengan satu syarat dimana Zulaikha perlu tidur dengannya selama satu malam.  

Zulaikha enggan menerima tetapi ketika mereka tiba di hotel, Zulaikha meminta Zahred untuk menikahinya untuk menghalalkan hubungan mereka.  Walaupun Zahred berkahwin dengan Zulaikha semata-mata kerana nafsu, Zahred mendapati dirinya perlahan-lahan mula jatuh cinta pada Zulaikha. Apakah yang akan terjadi dengan hubungan Zulaikha dan Zahred? Dapatkah mereka bahagia hingga ke akhirnya? Sama-sama kita nantikan drama ini.
Drama Pengantin Satu Malam Episod 15 Drama Pengantin Satu Malam Episod 15 Reviewed by Bawang on Saturday, September 05, 2020 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.