Drama Perempuan Tanpa Dosa Episod 7

Drama Perempuan Tanpa Dosa Episod 7 | Jangan ketinggalan menyaksikan Drama Perempuan Tanpa Dosa inspirasi daripada Novel Perempuan Tanpa Dosa karya Fatinilam Sari Ahmad yang akan bersiaran mulai 6 oktober 2020 pada setiap isnin hingga khamis jam 10 malam di slot megadrama astro ria. Drama Perempuan Tanpa Dosa dibintangi oleh Kamal Adli, Uqasha Senrose, Uyaina Arshad, Hilal Azman, Yusuf Bahrin dan ramai lagi.


DRAMA PEREMPUAN TANPA DOSA
Berikut dikongsikan maklumat mengenai drama ini. 


Info Siaran
Tarikh Mula : 6 Oktober 2020
Waktu : Setiap isnin hingga khamis, jam 10 malam
Jumlah Episod : 28
Slot : Megadrama

Pengarah/Produksi
Diarahkan oleh Michael Ang dan terbitan Juita Viden Sdn Bhd

Tonton Drama Perempuan Tanpa Dosa Episod 7
Berikut dikongsikan link untuk tontonan anda. Sila klik link dibawah. 

LINK:

Perempuan tanpa dosa episod 7
Drama perempuan tanpa dosa episod 7

*link akan dikemaskini

Tekan pautan dibawah ini untuk kemaskini dan maklumat lanjut mengenai drama. 
Pelakon
Kamal Adli, Uqasha Senrose, Uyaina Arshad, Hilal Azman, Yusuf Bahrin, Zac Zaky, Susan Manen, Shaza Bae

Watak Pelakon
Kamal Adli sebagai Rizal
Uqasha Senrose sebagai Lily
Uyaina Arshad sebagai Usu Sakinah
Yusuf Bahrin sebagai Rahman
Hilal Azman sebagai Datuk Majid
Shaza Bae sebagai Yaya
Zac Zaky sebagai Eddie

Sinopsis Perempuan Tanpa Dosa
Mengisahkan tentang Datuk Majid yang terpaksa mengahwinkan anak tunggalnya, Lily dengan Rizal demi maruah. Dalam perjanjian, Rizal hanya akan melepaskan Lily sebaik saja Lily selamat melahirkan anak yang dikandungnya. Sebagai imbuhan, Rizal meminta sejumlah wang dan dengan wang tersebut dia dapat membina kehidupannya di kampung. 

Saat perasaan sayang dan kasih Lily pada Rizal mula bercambah, Eddie kembali semula untuk merebut kasih Lily dan juga anak di dalam kandungan. Walaupun pada mulanya Lily tekad memilih untuk terus bersama Rizal tetapi perasaannya menjadi berbelah bagi tatkala dia mengetahui akan hubungan Rizal dengan Usu Sakinah. 

Lily bersama anaknya pergi membawa diri ke Kuala Lumpur. Menyedari keadaan Lily dan Rizal, Usu Sakinah telah menguburkan harapannya terhadap Rizal lalu merima pinangan Rahman. Semasa ketiadaan Lily, Rizal benar-benar merasa kehilangan dan perasaan rindu sering hadir. Rizal menyedari bahawa dia telah mula menyayangi Lily dan cuba untuk memujuk Lily kembali ke pangkuannya. Berjayakah Rizal?
Drama Perempuan Tanpa Dosa Episod 7 Drama Perempuan Tanpa Dosa Episod 7 Reviewed by Bawang on Wednesday, October 14, 2020 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.