Drama Biar Mereka Cemburu Episod 14

Drama Biar Mereka Cemburu Episod 14 | Saksikan Drama Biar Mereka Cemburu adaptasi daripada Novel Biar Mereka Cemburu karya Anuar Darwisy yang akan bersiaran di slot megadrama bermula 1 Disember 2020 pada setiap isnin hingga khamis jam 10 malam. Drama Biar Mereka Cemburu dibintangi oleh Aiman Hakim Ridza, Nabila Razali, Izzat Mushtaq, Bella Dowanna, Rubini Sambanthan, Hasmira Azmi dan ramai lagi.


DRAMA BIAR MEREKA CEMBURU
Berikut dikongsikan maklumat mengenai drama ini. 

Info Siaran
Tarikh Mula : 1 Disember 2020
Waktu : Setiap Isnin hingga Khamis jam 10 malam
Jumlah Episod : 16
Slot : Megadrama

Pengarah/Produksi
Diarahkan oleh Roslin Sharif dan terbitan Global Station Sdn Bhd

Drama Biar Mereka Cemburu Episod 14
Berikut dikongsikan link untuk tontonan anda.

Link:

*link akan dikemaskini

Tekan pautan dibawah ini untuk kemaskini dan maklumat lanjut mengenai drama.

Pelakon
Aiman Hakim Ridza, Nabila Razali, Izzat Mushtaq, Bella Dowanna, Rubini, Hasmira Azmi, Syahir Shafein, Adam Malek, Aedy Ashraf, Shah Rezza, Mas Anizan

Watak Pelakon
Aiman Hakim Ridza sebagai Tengku Eidil
Nabila Razali sebagai Nadia
Izzat Mushtaq sebagai Rostam
Rubini sebagai Marsha
Aedy Ashraf sebagai Fetri
Bella Dowanna sebagai Nabila
Hasmira Azmi sebagai Sofea
Syahir Shafein sebagai Reza
Adam Malek sebagai Nabil

Sinopsis Drama Biar Mereka Cemburu
Eidil merupakan pengarah kreatif di sebuah syarikat pengiklanan terkemuka dan sedang bercinta dengan Marsha Gordon. Namun, terdetik di hatinya untuk berubah ke arah ukhrawi membawanya jauh dari rancangan untuk berkahwin dengan Marsha. 

Nadia ialah seorang penghantar makanan untuk sebuah kedai makan yang dimiliki oleh kawan baiknya, Rostam. Nadia bekerja keras sebagai penghantar makanan untuk membantu keluarganya dan Rustam sentiasa membantu Nadia. Dalam masa yang sama, Nadia turut menyimpan hasrat untuk bergelar jurufoto profesional.

Takdir menemukan mereka berdua apabila pada suatu petang semasa sedang menghantar makanan, Nadia berhenti di tepi jalan dan Eidil telah terlanggar lopak air lalu menyebabkan air itu terkena pada Nadia tanpa sengaja.

Sejak itu, Iedil sering pesan makanan di kedai tempat Nadia. Rustam pula masih teragak-agak untuk memberitahu cintanya pada Nadia. Manakala Marsha sanggup melakukan apa sahaja termasuk berubah dan bertudung demi Iedil. Siapa antara mereka yang akhirnya mendapat cinta sejati?
Drama Biar Mereka Cemburu Episod 14 Drama Biar Mereka Cemburu Episod 14 Reviewed by Bawang on Wednesday, December 23, 2020 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.