Drama Bidadari Salju Episod 7

Drama Bidadari Salju Episod 7. Saksikan Drama Bidadari Salju adaptasi daripada Novel Bidadari Salju karya Mia Kiff yang akan bersiaran mulai 15 Disember 2020 pada setiap isnin hingga jumaat jam 7 malam di slot akasia. Drama Bidadari Salju dibintangi oleh Adam Lee, Sweet Qismina, Nazrief Nazri, Zaki Azeman, Syazuwan Hassan, Jasmine Suraya, Fimie Don, Chacha Maembong dan ramai lagi.


DRAMA BIDADARI SALJU
Berikut dikongsikan maklumat mengenai drama ini. 


Info Siaran
Tarikh Mula : 15 Disember 2020
Waktu : Setiap Isnin hingga Jumaat, jam 7 malam
Jumlah Episod : 28
Slot : Akasia

Pengarah/Produksi
Diarahkan oleh Reza Badarudin dan terbitan A. Aida Production Sdn Bhd

Drama Bidadari Salju Episod 7
Berikut dikongsikan link untuk tontonan anda.

Drama bidadari salju episod 7

Link:

*link akan dikemaskini

Tekan pautan dibawah ini untuk kemaskini dan maklumat lanjut mengenai drama.

Pelakon
Sweet Qismina, Adam Lee, Nazrief Nazri, Zaki Azeman, Syazuwan Hassan, Jasmine Suraya, Fimie Don, Chacha Maembong, Jaja Iliyes, Zulkifli Ismail, Rosnah Johari, Lisdawati, Lan Zailan, Silfeny Osman, Aqil Taqeeuddin, Siti Khadijah , Nizam Kama, Ainaa Azhari, Puteri A'teeqah, Damia Qaissarah 

Watak Pelakon
Sweet Qismina sebagai Kayra
Adam Lee sebagai Hariz
Nazrief Nazri sebagai Wan Hakimi
Zaki Azeman sebagai Aiman
Syazuwan Hassan sebagai Raqib
Fimie Don sebagai Naufal
Chacha Maembong sebagai Dania
Jaja Iliyes sebagai Anita 
Aqil Taqeeuddin sebagai Hafizan
Siti Khadijah sebagai Marissa
Nizam Kama sebagai Asyraf
Puteri A'teeqah sebagai Athira 
Damia Qaissarah sebagai Yaya

Sinopsis Drama Bidadari Salju
Drama Bidadari Salju mengisahkan tentang Kayra (Sweet Qismina), seorang gadis yang sering menjadi mangsa buli dan selalu dihina di sekolah kerana paras wajahnya yang tidak cantik, penampilannya yang selekeh dan hidupnya yang miskin. Hariz (Adam Lee), seorang pelajar senior selalu mencari gaduh dengannya hampir setiap hari. Hariz terlalu membenci gadis ini hingga dia tergamak melemparkan fitnah yang meragut maruah dan harga diri Kayra sehingga dia dipulaukan oleh ayah sendiri dan orang kampung. 

Setelah 5 tahun berlalu, Kayra akhirnya berjaya bangkit dari kejatuhan itu dan berjaya dalam hidupnya. Namun akibat kisah silam yang perit itu menjadikan dirinya sangat membenci lelaki, cinta dan perkahwinan.

Hariz sentiasa dibayangi dosa-dosa silamnya dan Kayra tidak pernah lupus dalam ingatannya. Dalam diam, rasa cinta tiba-tiba mekar dalam hatinya. Memang jodoh dan pertemuan di tangan Tuhan. Rupa-rupanya lelaki yang dibenci dan didendami sampai mati ini adalah jodohnya. 
Drama Bidadari Salju Episod 7 Drama Bidadari Salju Episod 7 Reviewed by Bawang on Wednesday, December 23, 2020 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.