Status perkahwinan Amelia Henderson

Rata-rata rakyat malaysia mesti mengenali pelakon cantik dan berbakat yang semakin dikenali dalam dunia lakonan iaitu Amelia Henderson. Nama sebenar pelakon ini adalah Amelia Thripiraura Henderson berumur 23 tahun dan berketurunan campuran india dan scotland. Beliau dikenali dalam lakonan drama tv3 iaitu Pengantin 100hari dan Jangan Benci Cintaku. Kalau ada yang masih ingat amelia ini turut terlibat dalam bidang pengiklanan dan lakonan sejak dari kecil lagi.

Baru-baru ini hangat memperkatakan mengenai status perkahwinan Amelia dimana beliau telah berkahwin dengan kerabat di raja. Di awal kemunculannya semula di layar kaca tv banyak kontrovesi mengenai status perkahwinan nya yang goyah hebat diperkatakan. Ada ura-ura mentakan bahawa beliau telah pun bercerai namun berita ini tidak dapat disahihkan. Baru-baru ini hangat diperkatakan mengenai suaminya mempunyai hubungan dengan gadis yang lain. Walaubagaimanapun Amelia telah menjelaskan bahawa tidak wujud orang ketiga dan hubungan mereka dalam keadaan yang baik. Malah masih berkawan baik dengan bekas suaminya. Dengan itu, telah jelas status perkahwinannya. Dan amelia turut menyatakan doakan yang baik-baik untuknya. Aminnnn..

Lihat photo Amelia yang cantik dan vogue






Status perkahwinan Amelia Henderson Status perkahwinan Amelia Henderson Reviewed by Bawang on Wednesday, August 01, 2018 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.