Drama Seindah Tujuh Warna Pelangi Episod 3

Saksikan Drama Seindah Tujuh Warna Pelangi adaptasi daripada Novel Seindah Tujuh Warna Pelangi yang akan disiarkan mulai 24 Februari 2020 jam 7.00 malam setiap Isnin hingga Jumaat di Slot Akasia TV3. Drama ini dibintangi oleh Aeril Zafrel, Nabila Razali, Hun Haqeem, Raja Afiq, Elly Mazlein dan ramai lagi. 


DRAMA SEINDAH TUJUH WARNA PELANGI
Berikut dikongsikan maklumat mengenai drama ini. 

Waktu Siaran
Tarikh Mula : 24 Februari 2020
Waktu : Jam 7.00 malam, Setiap Isnin hingga jumaat
Jumlah Episod : 28
Slot : Akasia TV3


Tonton Drama Seindah Tujuh Warna Pelangi Episod 3

Berikut dikongsikan video atau link drama ini. Sila klik link dibawah⬇️


LINK:

*video atau link akan dikemaskini


Pengarah/Penerbit
Diarahkan oleh Eoon Shuhaini dan terbitan Saphire Screen sdn Bhd. 

Pelakon
Aeril Zafrel, Nabila Razali, Hun Haqeem, Raja Afiq, Wilma Muhammad, Aidil Aziz, Elly Mazlein, Sahronizam Noor, Riz Amin, Nazeera Sardi, Wanna Ali, Laila Nasir, Hairie Othman, Jalaludin Hassan, Wanns Ahmad, Cassia Iman

Sinopsis Seindah Tujuh Warna Pelangi
Drama ini mengisahkan tentang Andika dan Aira yang merupakan sepupu dan berkahwin atas matlamat yang berlainan. Andika berkahwin disebabkan harta yang bakal diwarisi Aira daripada datuk mereka manakala Aira berkahwin atas sebab cintanya pada Andika. Akibat cinfa tak berbalas perkahwinan ini tidak kekal lama. Lantas Aira yang merajuk pergi membawa diri meninggalkan keluarga dan anaknya, Sofea. 

Tiga tahun berlalu, Aira pulang ke kampung menjelang perkahwinan abangnya, Reyhan. Pertemuan semula dengan keluarga dan anaknya dapat merubat segala kerinduan kecuali pertemuan semula dengan bekas suaminya menyebabkan Aira terimbau kembali kenangan lalu yang cuba dilupakannya selama 3 tahun. 

Andika yang sedar akan kesilapan lalu cuba membina kembali hubungan yang telah lama putus. Dia cuba buang rasa ego dan kembali memujuk tetapi sayangnya tiada lagi ruang buatnya dihati Aira. 

Sehinggalah satu tragedi yang berlaku secara tiba-tiba kepada Aira yang mengakibatkan dia mengalami hilang ingatan. Andika menggunakan peluang itu untuk mendapatkan Aira semula. Dapatkan Aira menerima Andika semula? 
Drama Seindah Tujuh Warna Pelangi Episod 3 Drama Seindah Tujuh Warna Pelangi Episod 3 Reviewed by Bawang on Wednesday, February 26, 2020 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.