Telefilem 6 Hari Lakonan Lisa Surihani dan Yusry

Tonton Telefilem 6 Hari | Jangan ketinggalan menyaksikan Telefilem 6 Hari yang akan bersiaran pada 13 Jun 2020 jam 9.00 malam di Astro Citra. Telefilem 6 Hari dibintangi oleh Lisa Surihani, Yusry Abd Halim, Neelofa dan Aaron Aziz. Apa yang menariknya karya Yusry Abd Halim kali ini adalah kerana telefilem ini dihasilkan semasa musim PKP dan pengambaran hanya berlaku di rumah. 


TELEFILEM 6 HARI
Berikut dikongsikan maklumat mengenai telefilem ini. 

Waktu Siaran
Bersiaran pada Sabtu, 13 Jun 2020 jam 9.00 malam di Slot Citra Exclusive

Tonton Telefilem 6 Hari
Berikut dikongsikan video atau link untuk tontonan anda. Sila klik link dibawah:

LINK:

*video atau link akan dikemaskini

Pengarah/Produksi
Diarahkan oleh Yusri Abd Halim dan terbitan

Pelakon
Lisa Surihani, Yusry Abd Halim, Neelofa, Aaron Aziz

Watak Pelakon
Lisa Surihani sebagai Suzi
Yusry Abd Halim sebagai Faizal
Aaron Aziz sebagai Ismal
Neelofa sebagai Linda 

Sinopsis 6 Hari
Suzi (Lisa Surihani) merupakan isteri ketiga yang bahagia berkahwin dengan seorang ahli perniagaan yang berjaya, Ismal (Aaron Aziz). Suzi tinggal bersendirian di sebuah banglo kerana suaminya hanya akan pulang setiap 6 hari untuk menghabiskan masa dengan isteri-isteri yang lain. 

Semuanya kelihatan normal sehingga suatu hari bekas teman lelaki Suzi, Faizal (Yusry) datang mengetuk pintu. Apa yang jadi seterusnya? Adakah Suzi menerima kembali bekas teman lelakinya? Sama-sama kita saksikan pada 13 Jun ini.

Telefilem 6 Hari Lakonan Lisa Surihani dan Yusry Telefilem 6 Hari Lakonan Lisa Surihani dan Yusry Reviewed by Bawang on Saturday, June 06, 2020 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.